https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

čtvrtek 10. prosince 2015

S.he Kosmetika Recenze



S.he Kosmetika Recenze 

Nathalieluky



Značka S.he patří mezi ty cenově dostupnější drogerkové značky. Tato značka mě přvelice překvapila, snad překvapí i Vas. Tyto produkty jsem si koupila minulý měsíc v DM. 




Oční stíny Duo


Nathalieluky


Duo set stínů (119 Kč) se prodává ve dvou barevných variacích, kdy je jedno duo víc do studena a druhé duo obsahuje trochu teplejší odstíny hnědé. Barevně mi vyhovuje více bílá s růzovym odstínem. Konzistence je poměrně jemná a docela dost práší, ale jinak mi moc vyhovují. Nejprve naneste na celé víčko světlejší odstín a potom vystínujte vnější koutek víčka tmavším odstínem.
Teplejší odstíny hnědé používám na obočí i kdyz je to spíše na oční stíný


Nathalieluky


Nathalieluky

žová

Nathalieluky

Duo set stínů hnědé

Nathalieluky

Nathalieluky


Nathalieluky


Mineral Loose Powder 

Nathalieluky



Kompaktní pudr seženete za 99 Kč. Netvoří mi na obličeji, což je super, takže ho můžu hodnotit jako fajn pudr :) Barva je spíš transparentní, odstín pleti neztmaví. Vyrovná drobné nedostatky a propůjčí pleti bezvadný matný tón. Nezalézá mi do vrásek což je vyborný:).


Nathalieluky


Nathalieluky

Nathalieluky



Pokud bych měla říct konečný verdikt, tak by zněl asi tak, že bych produkty doporučila, určite stíny, které můžete použít na více způsobů:).


Nathalieluky






Potkaly jste tyto produkty v drogerii? Jak se vám líbí/nelíbí? :)




Žádné komentáře:

Okomentovat