https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 19. srpna 2015

Dermacol LipGloss + Mineral Compat Powder, Recenze + Swatches



Dermacol LipGloss + Mineral Compat Powder, Recenze + Swatches 



Dermacol LipGloss 08












Dermacol Mineral Compat Powder






Tento pudr jsem si pořídila na základě pozitivních recenzí. Musím říct, že vzhledem k ceně rozhodně není špatný. Je hezky jemný a dobře zmatňuje.
Tenhle pudr má krásné praktické balení - zrcátko s houbičkou je skryté ve spodní části. Pudr je krásně zmatňující, já mám ovšem odstín č. 01, který obsahuje velmi jemné třpytečky a používám ho jako rozjasňovač nad lícní kosti a nebo jako rozjasňovač pod oči. Pudr je jemně mletý, zbytečně nepráší, dobře kryje a přitom netvoří dojem masky a vypadá velmi přirozeně. Mám ho ve všech barvách a jsou skvělý všechny. Odstín č. 01 je můj neoblíbenější, pěkně rozzáří pleť a přitom to nevypadá lacině ani, že je pleť mastná.
















                                       https://instagram.com/nathalieluky/






Žádné komentáře:

Okomentovat