https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 15. června 2016

Clinique After Sun regenerační balzám po opalování, Recenze




Clinique After Sun regenerační balzám po opalování





Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi, trosku aktuální a snad Vám i pomůže na slunné dny. Clinique patří k mým oblíbeným značkám, a skoro nikdy jsem nebyla zklamaná. Tento produkt jsem si zakoupila na letišti, a měla jsem smíšené pocity, a nevěděla jsem zda mi tento produkt bude vyhovovat. Myslím si, že je důležité hlavně když je přes 30 stupňů, abychom používali krémy na sluníčko, a aby jsme pečovali o kůži a o pleť i po opalování.





Správně chráněná pokožka potřebuje hydrataci a zklidnění. Voní moc hezky a jeho konzistence je gelová. Roztírá se dobře a stačí ho malé množství. Na pokožce příjemně chladí a osvěží ji. Balzám mám 150ml, a už mi vydržel přes 1 rok, stačí malé množství. Musím dát plus balzámu za to, že rychle zasichá a pokožku není mastná, protože to se mi stává neustále s jinými balzámy od různých značek.




Popis:

Tento vysoce hydratační po-opalovací balzám z řady sluneční kosmetiky Clinique After Sun zklidňuje pokožku vystavenou slunci a pomáhá ji udržet vláčnou a nevysušenou. Přípravek účinně předchází dehydrataci a následnému nepříjemnému loupání kůže.
Balzám po opalování Clinique After Sun si klade za úkol udržet vaši pokožku co nejdéle krásně opálenou a zdravě vypadající. Složení balzámu je bez olejů, textura balzámu je lehčí a neucpává póry. Přípravek je hypoalergenní a je vhodný i pro citlivou pleť. ( zdroj parfums.cz)



Celkový Dojem
Poctivě se mažu po každém opalování a pokožka je nádherně jemná,vyživená a opálení lépe drží. Skvělý je také na podráždění(lehké spálení). Po každém opalování se namažu, pokožka je nádherně jemňounká, a vyživená. Pokud se chcete dozvědět více, tak se mrkněte zde



Žádné komentáře:

Okomentovat