https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

čtvrtek 2. června 2016

Eveline Cosmetics Denní a noční krém NEW HYALURON, Recenze



Eveline Cosmetics Denní a noční krém NEW HYALURON





Ahoj, dnes se podíváme na produkt od značky Eveline. Na tuhle kosmetiku dřív narážela převážně v Teta nebo v Rossmanovi. Tato kosmetika je kosmetikou polskou. Eveline se především specializuje na pleťové krémy. Já jsem z této řady vyzkoušela denní, a noční kremy. Kosmetiku Eveline koupíte na e-shopu www.eveline.cz. Cena byla cca 160 Kč, což mě také příjemně překvapilo. 







Začnu konzistencí. Krem má poměrně hutnou konzistenci, ale skvěle se roztírá a ihned se vsákne bez pocitu lepení  a v mžiku se do pleti vsákne. Pleť je po jeho nanesení sametově heboučká. Vyživující schopnosti se pohybují někde uprostřed stupnice, tzn. že ačkoli je tento výrobek pro suchou až velmi suchou pleť, já bych ho doporučila pleti normální až sušší. Hydratace mi přišla fajn, pokožka byla jemná a hebká na dotek. Navíc krásně voní. Po použití je pleť příjemně hydratovaná a pěkně lesklá. Ráno po probuzení jsem měla opravdu trochu pocit vyhlazení, kůže byla příjemná a jemná na dotek. Mám ho chvíli, takže efekt na vrásky těžko soudit. 




Popis:


• Vyplňuje stavební mezery ve struktuře pleti
• Obnovuje její správné napnutí
• Viditelně modeluje tvář
• Snižuje vrásky 




Krém obsahuje IncaInchi olej – nazývaný jako "poklad Inků"

Pokročilé aktivní složky:
Kyselina hyaluronová, GlycoHyal LW, AQUAPHYLINE®, IncaInchi olej, PHYTOCELLTEC ™, Centellaasiatica, řasy Laminaria, D-panthenol, bambucké máslo, komplex vitaminů A, E, F    




Celkový Dojem

Eveline v pleťové a tělové kosmetice opravdu skvělá. Rozdíl jsem viděla hned po aplikaci, pleť je napnutá a vypadá méně unaveně. Pokud se chcete dozvědět více, tak se mrkněte zde .Proto vám sérum Eveline Cosmetics určitě doporučím a doufám, že vám bude také vyhovovat. 

Znáte kosmetiku Eveline?
Zaujala Vás?


Žádné komentáře:

Okomentovat