https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

úterý 16. června 2015

Dr. Hauschka Kosmetika & Recenze

Dr.Hauschka Kosmetika

Tuto kosmetiku jsem vždycky chtěla vyzkoušet, je mi neuvěřitelně sympatická. Kromě toho, že je přírodní, ma nádherné obaly, ale taky nádherně voní. Všechny produkty jsem dostala od  http://www.drhauschka.cz , kterému tímto moc děkuju za spolupráci a za užasné produkty.
 Rada bych se s vámi podělit o svou zkušenost s německou přírodní kosmetikou Dr. Hauschka. Kosmetika Dr.Hauschka je jedna ze tří značek, které uvedla na trh právě společnost WALA. Historie této firmy začala již v roce 1935. Tehdy založena doktorem Rudolfem Hauschkou, ve které se začaly nejdřívě vyrábět přípravky na homeopatické bázi pod značkou WALA Arzneimittel. Podstata těchto přípravků spočívá v antroposofické medicíně a vzniká z léčivých rostlin a přírodních substancí, které jsou zpracovány podle rytmické metody, kterou vyvinul právě Dr. Rudolf Hauschka. Kosmetika Dr.Hauschka není jen vyrobena z rostlinných výtažků, organických a minerálních substancí, které jsou brány z přírody. Spíše se skládá z takových přírodních složek, které odpovídají přírodním procesům kožního aparátu, např. podporují denní a noční rytmus pokožky.







Pleťový čistící krém


Dr.Hauschka čistící krém je vhodný pro každou pleť. Na základě mandlové moučky tvoří ideální bázi pro účinné čištění pleti, rozhodně zaujme svou konzistencí. Tento krém ma plus v tom, že nevysušuje. Kvůli tomu, je muj oblíbený, protože spoustu krému, které čistí naší pleť vysušuje a někdy jí dělá i horší. Krém se vtiskává do pleťi a to směrem odshora dolů a ze středu ven. Krém jsem používala dvakrát denne, rano a vecer. Krém neobsahuje žádné tenzidy, je vhodné k odličování a čištění extrémně citlivé pokožky.

Pleťové tonikum

Vhodné pro normální až suchou pleť. Dodává pleťi oživený vzhled. Vhodné také k osveženi pleťi i kdykoliv behěm dne. Aplikuje se ráno a večer po čištění pleťi s Dr. Hauschka čistícím krémem na oblicej, krk a dekolt. Čistícím krémem ráno i večer. Tonikum se opět do pleti vtiskává, na celý obličej mi stačí pět kapek toniku. Tonikum je především neuvěřitelně osvěžující. Okamžitě zasychá a nezanechává ulepený pocit.
Dr.Hauschky spočívá v tom, že pleť se na noc nemá zatěžovat žádnými krémy.



Moje neoblibenějši produkty jsou Dr. Hauschka Pleťové mléko a Dr. Hauschka Růžový krém. Oba dva produkty nádherně voní, a nejvíce vyhovují mé pleťi.

Dr. Hauschka Pleťové mléko

Pleťové mléko je hydratační emulze pro jasnou a zářivou pleť. Vhodná pro normální, suchou, unavenou a k vráskam náchylnou pokožku. Pleťové mléko jsem aplikovala po čištění pleťi ráno a večer. Pleť jsem měla hebkou a zařivou. 


Dr. Hauschka Růžový krém



Růžový olej a výtažky ze šípků chrání a vyhlazují pokožku. Tento hydratační a zároveň výživný krém s jemnou vůní růží podporuje regeneraci pokožky, zjemňuje zčervenalé skvrny a je vhodný při výskytu kuperózy. Zároveň činí podkožní vrstvu hedvábně hebkou. Krém pro normální, suchou, citlivou a zralou pleť.


Celkové hodnocení

Tato péče mě uchvátila, a moc mi vyhovuje. Oceňuji přírodní složení, které mě ihned zaujalo. Má pleť je kvalitnější a lepší. Kosmetiku Dr. Hauschka moc doporučuji. 


Žádné komentáře:

Okomentovat