https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 25. ledna 2016

Cetaphil hydratační krém, Recenze




Cetaphil hydratační krém, Recenze


Nathalieluky



Cetaphil je považován za jeden z největších a nejlepších značek na světě.
Na tento krém jsem narazila díky recenzín ostatních. Mám smíšenou pleť, která bývá velmi dehydratovaná.

Cetaphil je lehký nemastný hydratační krém s trochu lékařskou vůní.
Rychle se vstřebává a dobře se nanáší.Výborně plet' hydratuje,i po několika hodinách cítím, že je plet' dobře zásobená vodou, což je u mě zázrak ,protože mám velmi suchou plet. Na tento krém by neměla vzniknout alergická reakce. Sice není Bio,ale jeho složení je přímo určené k ošetřování podrázděné pleti. A hlavně neucpává póry. 


Nathalieluky




Používám ho každé ráno pod make-up. Někdy ho použiji i na noc.
Tento krém mě velmi překvapil. Přestože je docela dost hutný, tak se rychle vsakuje do pleti a nemám pocit mastnoty (i když mám pleť spíše mastnější). Dobře hydratuje a navíc je za vynikající cenu. Pro mě má účinky srovnatelný s dražšími krémy.
Cetaphil produkty se prodávají ve více variantách určených pro různé typy pleti a na Parfums.cz je pořídíte od 169 Kč.

Mate zkušenosti s produkty od značky Cetaphil ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat