https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

sobota 23. ledna 2016

Clinique 3 Steps emulze pro suchou až velmi suchou pleť, Recenze





Clinique 3 Steps emulze pro suchou až velmi suchou pleť, Recenze

Nathalieluky

Ahoj, dneska jsem si pro vás připravila článek o produktu Clinique dramatically different moisturizing gel. Slyšela jsem na ni poměrně dost pozitivních ohlasů, takže jsem byla zvědavá, jak bude sedět mně. Po pravdě jsem si všimla až doma, že jsem si koupila 200ml, ale udělala jsem dobře.:) Tento výrobek jsem zkusila od sestry, která měla vzoreček. Vzoreček mi moc vyhovoval a musela jsem si koupit cele balení, ale bála jsem se, že občas ne vždycky vzoreček je lepší nez originalní balení. Tento produkt, mám skoro rok a jsem moc spokojená, chtěla jsem napsat recenzi uz dříve, ale produkt jsem chtěla co nejvíce vyzkoušet a podělit se s Vámi. 

Nathalieluky


Hydratační emulze Clinique Dramatically Different Moisturising Lotion vhodný pro velmi suchou a smíšenou pleť.
Emulze je ve dvou verzích - krémová je určená pro suchou a suchou smíšenou pleť a gelová je pro smíšenou a mastnou. Ja jsem si vybrala gelovou verzi, protože mám spíše mastnejší plet. Ptala jsem jestli je velký rozdíl mezi krémovou a gelovou verzí, ale prý tak obrovský rozdíl není

Nathalieluky


Gel používam ráno a večer pred spaním. Jedná se o zcela neparfémovaný produkt, ale i tak mi voní, čistou krémovou parfemací. Na jednu stranu jsem ráda, že není parfémovaný protože mi to více svečí pleťi. 
Gel se dobře se roztírá, zajistí okamžitou hydrataci a přitom se perfektně vsakuje. Dokonce se mi po něm neleskne pleť, což je veliké plus pro clinique. 


Nathalieluky



Určitě bych produkt doporučila, už jen kvůli hydrataci pleťi, která je duležitá ale také složení produktu. Gel má 200ml, a vydržel mi přes rok. Perfektně se vsakuje a nedělá fleky. Sice je trosku dražší, ale vydrží dlouho, cena je různá.
Clinique produkty se prodávají ve více variantách určených pro různé typy pleti a na Parfums.cz je pořídíte za 876 Kč.

 
Nathalieluky


Máte zkušenost s Clinique produkty?:)


Žádné komentáře:

Okomentovat