https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

úterý 9. února 2016

Astor Perfect Stay 24H korektor, Recenze




Astor Perfect Stay 24H korektor, Recenze 



Ahoj, dnes jsem si pro vás připravila článek o korektorech, o Astor Korektor . Tento korektor  můžete sehnat v drogeriích. Doma mám i drazší korektory, ale ráda zkouším nové produkty, takže mám doma takovou malou zásobu korektorů.
Korektor mě zaujal hezkým obalem, cenou a tím, že světlý odstín je opravdu hodně světlý a není žlutý. Koupila jsem si odstín 002 Sand. Korektor bych používala jak na nedokonalosti, tak i na kruhy. Na nedokonalosti je možná lepší, ale mně vyhovuje i na kruhy.



Odstín 002 Sand



 Konzistence - Korektor je krémový, nevysušuje mě, takže zde hodnotím velmi dobřeKorektor se velmi dobře roztírá, trošičku mi však zalézá do vrásek.

Výdrž - Korektor vydrží skvěle krýt cca půl dne, poté se začne ztrácet.




 Korektor je fajn, dobře se roztírá, na pleti vydrží celý den, ale malinko zalézá do vrásek. Je potřeba ho nakonec ještě zapudrovat, líbí se mi odstíny, mám oba dva, oba jsou dost světlé takže pro mě na zimu akorát, balení je pěkné a leskový aplikátor mi přijde praktický. Korektor si můžete kopit na Parfums za 91 Kč. 




Korektor zakryje tmavé kruhy pod očima, je jemný, celkem dobře se nanáší. Používat opravdu jen malé množství. Ale jsem spokojená. Mohu doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat