https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

úterý 16. února 2016

Thierry Mugler Womanity Eau pour Elles toaletní voda pro ženy, Recenze






Thierry Mugler Womanity Eau pour Elles toaletní voda pro ženy, Recenze


Nathalieluky


Ahoj, mám tu pro Vás další recenzi o mé oblíbené vůni Thierry Mugler Womanity. Tento Parfém jsem si oblíbila před 7 lety, a stálé se k němu vracím. Popravdě tento parfém je spíše na léto ale já ho používám hlavně v zimě, protože mi připomíná léto. Vždy ho přestanu používat kvůli silné vůni nebo ho vyměním za jiný parfém. Timto parfémem nikdy nic neskázíte a vždy kazděmu uděláte radost. Obal parfému je dokonalý a líbí se mi, ze stálé zustává stejný. Ružovou a skleněnou průsvitnou láhev nejde nic skazit. 



Nathalieluky


Thierry Muller Womanly Eau Pour Elles je toaletnívoda pro ženy s ovocným složením.
Parfém s názvem oslavujícím ženskost Womanity. Náze Womanity je vytvořen spojením slov feminity, humanity, city (ženskost, lidskost, město). Womanity je nový pohled na dnešní ženu. Její intimitu, sílu, něhu a tvořivost. Womanity nás uvítá jemnou až mléčnou vůní středomořských fíků přecházejících do ostřejší vůně kaviáru. Celou vůni zakončují smyslnou vůní zelené fíkové lístky, které nám prodlouží opojný požitek z totoho nadčasového parfému. (zdroj parfums.cz). 


Nathalieluky



Složení vůně:
  • Hlava: fíky
  • Srdce: kaviár
  • Základ: fíkové listy, fíkové dřevo 

Celkový dojem



 Hodně zajímavá vůně, buď jí budete milovat nebo nenávidět. 
            Mě se líbí, ale sedne málokomu a já osobně ji vytáhnu jen čas od času, když na ní dostanu náladu, každopádně okolí si Vás určitě zapamatuje. Výdrži hodne dlouho, takže cenově se opravdu vyplatí, parfém Vám vydrží hodně dlouho, flakón krásný - ojediělý. Dobré je, že tester je shodný s originálním parfémem a navíc je možné koupit plnitelný flakón. Takže já osobně doporučuji, ale také doporučuji před nákupem vyzkoušet, protoze vune je silna ale uzasna. 

Žádné komentáře:

Okomentovat