https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

sobota 20. února 2016

Lancôme Hypnose Volume řasenka pro objem, Recenze



Lancôme Hypnose Volume řasenka pro objem




Nathalieluky



Ahoj, 

dnes mám pro Vás novou rencezi o Lancôme Hypnose řasenka pro objem. Lancôme řasenku používám již pár let a musím ríctže Lancôme má nejlepší řasenky. Každá řasenka od Lancôme je užasná (ješte jsem nezkusila řasenku Lancome Grandiose).



Nathalieluky




Jak vidíte na fotkach, rasenku mám 2 rok, stále je vyborná ale už je pomalu sušíAsi má první řasenka, co mi vydržela  pres 2 rok což je u řasenek obdiv. Líčení je výrazné, díky vylepšenému ikonickému kartáčku mají řasy super tvar a nechybí jim ani přirozený lesk. Lancôme setkáte s hypoalergenní vůní, která mně osobně byla moc příjemná. Plusem je, že drží na svém místě po celý den, neopadává, nedrolí se a nemám problém ani s rozmazáváním, když zaslzím.

Nathalieluky


Hypnose Volume dokáže zvětšit objem řas až na šestinásobek. Společně s objemem tato řasenka dokáže samozřejmě vykouzlit i vyšší hustotu řas. Řasenka má jednoduchý kartáček, který mužete vidět u více řasenek, ale tento kartáček má lepší zatočeníŘasy pěkně natočí a přesně tak zůstanou až do večera, zahustí, prodlouží a neslepí


Celkový dojem


Řasenka je užasnáŘasenka stoji kolem 604 Kč, a v zahraničí kolem 27 nebo 30 eur. Já si ji bud kupuji zde nebo na letišti. Myslím si, že za tu cenu je vellice dobrá a vydrží Vám dlouho.  Každý máme řasy jiné a každému může vyhovovat něco jiného, ale určitě stoji za vyzkoušeníUž se nemužu dočkat a napsat Vám recenzi o Lancome Grandiôse.


Žádné komentáře:

Okomentovat