https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

sobota 6. února 2016

Estée Lauder kosmetická sada, Recenze




Estée Lauder kosmetická sada, Recenze




Ahoj, mám tu pro Vás další recenzi o Estée Lauder Kosmetická. Kosmetickou sadu jsem si koupila asi před půl rokem, hlavně kvůli řasence. Sada se skláda ze 3 produktu, řasenka, tužka na oči, a noční sérum proti vráskám. Sada je velice výhodna, protože 3 produkty máte za jednu cenu (za řasenku). Kosmetická sada mě moc překvapila a doufám, že se i Vám bude líbit. 

Estée Lauder Advanced Night Repair noční sérum proti vráskám


Sérum se nanáší na noc, stačí dvě kapičky. Přes noc pleť regeneruje a hydratuje (ve složení je docela hojně zastoupená kyselina hyaluronová), ráno se probudím s jemnější pletí, určitě je to perfektní prevence stárnutí a z dlouhodobého hlediska ji plet oceňí. Balení mi vydrželo pres 2 mesice, spíše více. Běžně se používá pod krém, ale lze i samostatně a pleťi občas od krému ulevit. 



Bezvadné, příjemné hydratační sérum. Příjemně voní, velmi rychle se vpije do pleťi a pleť je okamžitě hezčí, sametová. Jen ta cena je značná, a to je škoda, ale na druhou stranu to chápu. 




Estée Lauder Pure Colour, Černá Tužka 


Tužka na oči od Estée Lauder mě nepřekvapila ale zároven si na ní nemůžu postězovat. Jednoduchá aplikace a krásna černa barva. Tužka vydrží a nerozmavá se. 



Estée Lauder Sumptuous Extreme řasenka pro objem a zahuštění řas



Perfektní řasenka s dojmem hustých dlouhých řas. Rasenka je moje oblíbená a můžu jí naprosto doporučit. Použivám jí uz skoro 2 roky, a je naprosto úžasná. Zlatý obal je jen plus (černa se zlatou nikdy nic neskazí). Opravdu oči zvýrázní a hlavně se nemaže. Jednoduchá aplikace a řasy vypadají  hustejší 


Perfektní řasenka s dojmem hustých dlouhých řas. Řasenka je moje oblíbená a můžu jí naprosto doporucit. Použivám jí pul roku, a je naprosto úžasná. Zlatý obal je jen plus. Opravdu oči zvýrázní a hlavně se nemaže. Jednoduchá aplikace a řasy vypadají hustejší. Jedine mínus je cena, ale jak říkam i tester mi vydržel dlouho, a konzistence zatím není sušší jako u jiných dražších řasenek.


Celkové Hodnocení

Estée Lauder kosmetická sada je úžasná, určitě i jako dárek nikdy nic neskazí. Jsou rúzné druhy sad, některé najdete na Parfums. Pokud bych si měla vybrat ze sady, tak určitě řasenku nebo krém na noc. 



Žádné komentáře:

Okomentovat