https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 11. dubna 2016

L'Oréal Paris Revitalift Total Repair 10 denní hydratační krém proti starnuti pleti, Recenze



L'Oréal Paris Revitalift Total Repair 10 denní hydratační krém proti starnuti pleti

Nathalieluky

Ahoj, mam tu pro Vas novou recenzi o L'Oréal Paris Revitalift Total Repair. Nevedela jsem jestli mam napsat tuto recenzi, protoze mam smisene pocity o kremu, ale snad nekdo bude mit stejny nazor jako ja. 

Nathalieluky

Tento krém jsem si koupila v Rosmann za 150kč, byla jsem nadšená, protože byl levný a vypadal jako vyborný denní krém. Pokukovala jsem na internetu po jiných recenzi, a viděla jsem samé pozitivní, ale občas i negativní. Krém má 50ml. Obal krému se mi líbí, červená je pěkna a balení hezké a jednoduché. Plus nánasení krému pumpičkou je vyborné. Hezky voní, je hutnější, protože má zpěvňovat a přitom hydratovat a obnovovat rovnováhu pleti. 

Nathalieluky


Krém jsem použivala spiše ráno pred nanesením makeup. A tedka přijde to nejhorší..
Po nanesení kremu, se mi ihned po 5 vteřinach, udělala vyrážka na pleti, spiše kolem tváří. Tohle se mi nikdy nestalo, nemám žadnou alergii ani nejsem na nic alergická. Bohužel nevím, co se stato. Ihned jsem si krem umyla z tvaře, a uz ho nikdy nepoužila. Nevim, jestli je neco ve složení, co mi nevyhovuje. Bohužel, krém se ani nestřebává. Všechny ostatní kremy od L'Oréal vyhovovali, ale bohužel tento ne. 

Nathalieluky

Jaký máte názor vy na L'Oréal Paris Revitalift Total Repair 10 denní hydratační krém? 

Žádné komentáře:

Okomentovat