https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

čtvrtek 21. dubna 2016

Maybelline Volum´ Express One by One řasenka pro prodloužení a zahuštění řas, Recenze




Maybelline Volum´ Express One by One řasenka pro prodloužení a zahuštění řas


Nathalieluky


Rozhodla jsem se s vámi podělit o své zkušenosti s Maybelline řasenkou. Tuto řasenku jsem si pořídila na základě recenzí. Ale popravdě, jsem moc řasence naději nedávala, už kvůli jinýřasenkám od Maybelline:(. Konzistence řasenky se mi zdá pořád stejná a ani nemám pocit, že by začala vysychat. Řasenku mám pul roku, a stále se nedroly, což je veliké plus :). Řasenka je cenově dostupná, což je skvělé pro všechny, kdo rád zkouší řasenky a jinou kosmetiku. Můžete se na ní mrknout zde.


Nathalieluky



Řasenka mě nadchla hned při prvním použití, dobře se sní pracuje díky vyhovující velikosti kartáčku.  Kartáček je gumový ohebný a dobře se s ním pracuje. Jako hlavní přednost beru množství barvy na kartáčku, není opatlaný jako u jiných řasenek. Tvar je opravdu ideální a krásně se sním dají namalovat spodní řasy. Pokud se nanese příliš mnoho tak slepuje takže nanáším pouze jednou. Poté vypadá velmi hezky a přirozeně. 

Nathalieluky


Popis: 

Perfektní objem a délka bez žmolků a slepení! Maybelline Volum´ Express One by One řasenka pro prodloužení a zahuštění řas dokonale odděluje a obalí každou řasu. Patentovaný Lash Catcher™kartáček z pružného a poddajného materiálu se přizpůsobí tvaru oka a precizně oddělí, pročeše a obalí každou řasu. Výsledkem je maximální objem a neuvěřitelná délka. Řasy jsou oddělené a perfektně zvýrazněné. Jedna po druhé!
Maybelline Volum´ Express One by One řasenka pro prodloužení a zahuštění řas je oftalmologicky testovaná a vhodná i pro nositelky kontaktních čoček. (zdroj: parfums.cz)

Celkový Dojem

Jedna z najlepších cenovo dostupných řasenekŘasenka je skvělá, neslepuje řasy, krásně prodlouží a dodá objem. Nikdy jsem neměla ráda umělé kartáčky u řasenek, ale uzasny. Plus hezké barevné balení, a výborna cena za výborný produkt. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat