https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 2. května 2016

Estée Lauder Advanced Night Repair noční sérum proti vráskám, Recenze




Estée Lauder Advanced Night Repair noční sérum proti vráskám


Nathalieluky



Krásný večer, mám tu pro Vás novou recenzi o Estée Lauder Advanced Night Repair noční sérum proti vráskám. Znacku Estee Lauder  mám moc ráda, její kosmetika mi moc vyhovuje, a mají jedny z nejlepsích řasenek. Tento produkt jsem dostala jako vzoreček k nákupu řasenky. Na toto sérum jsem viděla mnoho reklam, tak jsem byla zvědavá, jaký na mě sérum udělá dojem. Snad budete mi stejný názor jako já.:)


Nathalieluky



Sérum pleť regeneruje, zároveň chrání a hydratuje. Balení je sice maličké, ale stačí opravdu malinko, takže vydrží dlouho dobu. Sérum se nanáší na noc, stačí dvě kapičky. Přes noc pleť regeneruje a hydratuje (ve složení je docela hojně zastoupená kyselina hyaluronová). Sérum má zvláštní vůni, cítím něco bylinkového možná mentolového, ale každopádně je to příjemné a osvěžující. Sérum se lehce vstřebá a nelepí. Ráno se probudím s jemnější pletí, určitě je to perfektní prevence stárnutí a z dlouhodobého hlediska ji pleť ocení. Balení vydrží pár měsiců
Nathalieluky

Popis: 

Omlaďte svou pleť, zatímco spíte! Luxusní Estée Lauder Advanced Night Repair noční sérum proti vráskám redukuje známky stárnutí pleti. Účinnost séra byla testována a mnohokrát prokázána. Speciální složení eliminuje známky stárnutí a díky inovativní technologii je precizní a přesnou obnovou pro vaši pleť. Viditelně vyhlazuje vrásky a zanechává ji hydratovanou a na dotek jemnou. Pleť je zářivá, mladistvá a posílená. Sérum zároveň efektivně sjednocuje tón pleti a přispívá k jejímu zklidnění.
Estée Lauder Advanced Night Repair noční sérum proti vráskám obsahuje revoluční technologii Chronolux™, která redukuje a předchází vzniku vrásek. Kyselina hyaluronová poskytuje pleti hloubkovou hydrataci a dlouhodobě v ní uzamyká vlhkost. Sérum je neparfemované, dermatologicky i oftalmologicky testované. (zdroj: parfums.cz)
Nathalieluky


Celkový Dojem


Celkový dojem z tohoto produktu mám dobrý. Určitě je krem dobrý na noc, a určitě nezklame. I tento vzoreček mi vydržel 3 měsíce a stačí jenom malé množství si dát kolem očí nebo na jiné vrásky. :) Jedině mínus, ktere mužu říct je bohužel cena. Samozřejmě je třeba sérum používat dlouhodobě, ale výsledky jsou znatelné. Cena se pohybuje kolem 1500 kč , a pokud Vám bude vyhovat a budete vidět pozitivní učinky, tak si ho urcitě kupte. Sérum si můžete zakoupit zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat