https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 4. května 2016

Lancôme Skin Cleansing Eye odličovač očí pro všechny typy pleti, Recenze




Lancôme Skin Cleansing Eye odličovač očí pro všechny typy pleti


Nathalieluky


Ahoj, mám tu pro vás novou recenzi o Lancôme Skin Cleansing Eye odličovač očí. Dlouho mi trvalo než jsem našla nějaký odličovač, co mi bude vyhovovat. Dvoufázové odličovače na oči jsou mé oblíbené. Značku Lancôme mám moc ráda (hlavně řasenky), i krémy jsou užasné. Doufám, že budete mít stejný názor jako já


Nathalieluky


Tento odličovač jsem dosata k vánocům, a už z recenzi jsem vědela, že si budeme rozumět. Odličovač má krásné balení, spolu s krásnou vodou jako z oceánu. 
Tento nemastný odličovač dokonale a zároveň jemně odstraňuje líčení z očí. Je super rychlý a snadno se aplikuje. K odlíčení stačí opravdu málo. Jemně parfémovaný přípravek nedráždí a zanechá pocit hebké pleti kolem očí. Pro snadné odlíčení je nicméně třeba vatový tamponek dostatečně namočit,  jinak si budete oči zbytečně dráždit. Odličovač moc pěkně voní. Je dvoufázový, ale není přehnaně mastný, což je super. Používám ho vyloženě k odlíčení očí a vyhovuje mi. Odličuje rychle, spolehlivě a nedráždí oční okolí.Pokud vám jemně mastná pokožka vadí, stačí jen opláchnout vodou. Plné balení, 125 ml, tohoto odličovače stojí kolem 600 Kč.

Nathalieluky




Popis:

Luxusní dvousložkový odličovač francouzské značky Lancôme je nejprodávanějším a nejoblíbenějším odličovačem. Přípravek Lancôme Skin Cleansing Eye perfektně odličuje i voděodolný make-up a jiné nečistoty, a přitom absolutně nedráždí ani velmi citlivé oči.
Přípravek Lancôme Skin Cleansing Eye efektivně spojuje olejovou a vodní fázi, které je potřeba před odličováním spojit protřepáním. Olejová báze dokonale rozpouští i ten nejodolnější make-up, takže je postaráno o spolehlivé odlíčení. Vodní báze obsahuje speciální zvláčňující složky pro osvěžení a regeneraci pleti. Pleť očního okolí je zanechána nádherně svěží, vyčištěná a regenerovaná.
Přepychový odličovač vyvinutý v Lancôme Laboratories nezanechává mastné story  je vhodný i pro citlivou pleť a nositelky kontaktních čoček a je oftalmologicky testován. (zdroj:parfums.cz)

Celkový Dojem
Mám trochu smůlu, že nemůžu používat ty nejlevnější odličovače z drogerie, protože mé oči jsou citlivéPo všech stránkách u mě vyhrává, ale ta cena je jediný mínus. Tento produkt si můžete zakoupit zde

Žádné komentáře:

Okomentovat