https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

neděle 8. května 2016

Bielenda Pharm Dry Skin oční gelový krém proti vráskám, Recenze





Bielenda Pharm Dry Skin oční gelový krém proti vráskám


Nathalieluky



Ráda bych vám ukázala můj objev, a to oční gel (krém) od značky Bielenda Pharm. Dlouho jsem hledala ten správný oční krém a tento je zatím můj neoblíbenějsí. Moc neznám tuto znacku, ale má poměrně dobré ceny. Tato značka má spoustu produktů na plet ale take olejíčky a masky. Doufám, že se Vám recenze bude líbit, a dejte mi vědet, jaký krém vy používáte. 



Tento oční krém jsem si koupila na tmavé oční okolí, i vrásky. Musím říct, že mě docela vyhovuje. Konzistence je příjemná. Žádné bílé stopy mi nezanechává na pleti. Samotný krém není ani nějak zvlášť hutný, ale není ani řídký. Přijde mi, že je lehce do gelová, ale přesto je to pořád krém. Krásně se roztírá a není ani moc mastný, což mi vyhovuje. Konzistence je něco mezi gelem a krémém. Co se týká  suchého okolí u očí, pomohl mi skvěle. Používám ho každý večer a ráno. Nejprve naneste oční krém, počkejte alespoň deset minut, dokud se krém do pleti dokonale nevstřebá. Teprve pak naneste korektor. Hydrataci hodnotím na jedničku. Okolí očí mám krásně jemné, nemám pocit stažené kůže a korektor lépe drží. 



Nathalieluky




Popis

Kosmetická firma Bielenda nese jméno své zakladatelky Barbary Bielendy - úspěšné absolventky Chemické fakulty Gdaňské univerzity. Její bohatá nabídka zahrnuje více než 400 produktů určených běžným spotřebitelům i profesionálním salonům krásy nebo wellness centrům. Není bez zajímavosti, že Bielenda byla údajně první polskou značkou, která začala prodávat přípravky obsahující extrakt ze vzácného stromu jinanu dvoulaločného (Ginkgo biloba). Ty si rychle získaly velkou oblibu. Krémy, koupelové oleje, tělová másla a další výrobky značky Bielenda jsou vyvíjeny na základě nejnovějších vědeckých poznatků. Kromě již zmíněného jinanu v jejich složení naleznete také další osvědčené přírodní ingredience - například heřmánek, aloe vera, bambucké máslo či olivový olej.Kosmetika Bielenda se vyznačuje nejen vysokou účinností, ale i bezpečností - všechny výrobky procházejí přísným dermatologickým testováním. Samostatnou zmínku si zaslouží rovněž její mimořádná šetrnost k pokožce, díky které ji mohou používat i alergici. Značka Bielenda jistě zaujme všechny jedince, kteří touží po krásném a mladistvém vzhledu, trpí různými kožními problémy nebo shánějí kvalitu za rozumnou cenu.


Celkový Dojem


Krém je výborný. Nedráždil mi oční okolí, hezky se vklepával do pleti,  konzistence byla hezky krémová a voněl prijemne. Nemyslím si, že by rozjasňoval kruhy pod očima, to vážně ne, ale každopádně dobře ošetří oblast okolo očí. Za sebe tedy tento krém doporučuju, je moc příjemný. Kupovala jsem ho zde za 79kč. Výborna cena za výborný produkt. 

Žádné komentáře:

Okomentovat