https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

čtvrtek 26. května 2016

L'Oréal Paris Skin Perfection korekční krém na oční okolí, Recenze



L'Oréal Paris Skin Perfection korekční krém na oční okolí







Ahoj, na svém blogu jsem se už několikrát zmiňovala o nové řadě Skin Perfection od Lorealu. Tato řada je určena pro pleť od 20 do 30 let. Slibuje kvalitnější pleť, hydrataci, sjednocení textury pleti, redukci pórů a vyrovnání tónu pleti. Tento krem používám už nějaké 3 mesice a jsem s ním moc spokojená. Jsem zvedavá, zda budete mit stejny názor jako já





Popis: 

Kolem dvacátého a třicátého věku je pleť stále mladá, ne vždy ale perfektní. Stejně je na tom pleť v očním okolí. L'Oréal Paris Skin Perfection korekční krém na oční okolí si poradí se všemi následky nevyváženého životního stylu. Stres a únava mohou často přispět k tmavým kruhům pod očima a tvorbě prvních vrásek.
Unikátní krém s osvěžující texturou pleť okamžitě rozjasňuje. Svou lehce tónovanou texturou zamaskuje tmavé kruhy pod očima. Pomocí kofeinu a vitamínu cg vyhladí i první drobné vrásky a viditelně oživí oční okolí. L'Oréal Paris Skin Perfection korekční krém na oční okolí se navíc snadno nanáší a rychle absorbuje. ( parfums.cz)

Korekční oční krém




Působí proti tmavým kruhům a známkám únavy. Rozjasňuje pleť okolo očí pro svěží a více odpočatý vzhled. Naneste každé ráno i večer na oční okolí.
Aplikuji krém na oční okolí (pod oči a na víčka) minimálně večer, občas i ránu. Ani ne tak kvůli kruhům pod očima, ale spíše kvůli vysušenému očnímu okolí. Roztírá se krásně a ihned se vstřebá. Zanechává oční okolí jemné a trochu vyhlazené. Konečný efekt se mi líbí.
Balení se mi také líbí, takže k němu nemůžu říct špatné slovo. Krém moc hezky voní, není to nic vtíravého a vůně by mohla sednout všem. Textura není hutná, ani řídká a na pleti se roztírá dobře. Nejvíc mě překvapilo, že se krém hodně rychle vstřebává a nezanechává mastný pocit.

Celkový Dojem
Krém mohu jenom doporučit a nemám nic, co bych vytkla. Vyborna cena, a krém dlouho vyzdri. Krém si můžete zakoupit zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat