https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 16. května 2016

Vichy Dermablend 3D Correction korekční vyhlazující make-up SPF 25, Recenze




Vichy Dermablend 3D Correction korekční vyhlazující make-up SPF 25



Nathalieluky








Dnes mám pro Vás jednu recenzi, na kterou jsem se hodně těšila. Po dlouhém váhání jsem neodolala a rozhodla se vyzkoušet tento make-up a musím říct, že patří k těm, co mě opravdu nadchly. Vichy kosmetika patří mezi mé oblibené, a vždy se těsím na nové produkty. Proto mě nový make-up od Vichy ihned zaujal a musela jsem ho vyzkouset. Moc makeup nenosím, ale když už nějaky mám tak nejraději mám ten druh make-upu, který nejde moc vidět, a je hlavně lehoučký na pleti. Doufám, že se Vám recenze bude líbit, a napište mi, jaký máte názor vy na Vichy 3D Make-up. 





NathalielukyNathalieluky




Balení

Mně se balení moc líbí. Krásne černé balení, které se všude vejde i do kabelky.  Obsah make-up je 30 ml mi nepřijde jako nijak málo a i když ho teď používám skoro 3 měsíce, ubylo skutečně málo. Sice ho nepoužívám každý den a občas si ho dám jen místo korektoru, ale i tak je množství super. Je bez pumpičky a místo toho je tu klasická dírka přes kterou make-up stačí jednoduše vymáčknout.


Nathalieluky


Vlastním nejsvětlejší dostupný odstín (25, nude) a skutečně není tak světlý. Mně sedí poměrně dobře, možna bych potřebovala o trošku tmavější, ale na pozdim nebo na zimu je ideální





Krycí schopnost

Krycí schopnost je bezvadná. Krásně sjednocuje barvu pleti, úplně skvrnky a barevné nesrovnalosti a navíc pupínky kryje perfektně. Hlavně konzistence mě nejvíce překvapila. Na tváři sedí výborně a nejde poznat, ze mate nějaky make-up na tváři. 

NathalielukyNathalieluky
Nathalieluky



Výdrž

Opět nemám co namítnout. Vydrží mi celý pracovní den i celý večer, když se někam chystám. Make-up nevysušuje a stačí pod něj dát obyčejný hydratační krém a je po starostech. 



Nathalieluky





Pro koho je make-up vhodný?

Makeup je vhodný pro ty, kterí neustále hledají make-up, který je lehký a výborne zakryje. Určitě ho můžu všema deseti doporučit těm slečnám, které mají pleť ve skutečně špatném stavu i když o ní pravidelně pečují, hledají nějaký dobrý a krycí make-up.

NathalielukyNathalieluky


Celkový Dojem

Vichy Make-up má perfektní konzistenci, která se přizpůsobí pleti, hydratuje, nezvýrazní šupinky a velice dobře kryje. Pleť vydrží matná celý den. Vůbec nejde na pleti nijak cítit, jako některé těžké make-upy. Je lehoučký jako pírko, vůbec nevíte, že make-up máte. Za mě určitě doporučuji, myslím si, že i cenově je výhodný. Výborný produkt za výbornou cenu. 



Make-up Dermablend 3D od Vichy můžeš zakoupit v lékárnách nebo na internetu za přibližnou cenu 450 - 600 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat