https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

neděle 3. dubna 2016

L'Oréal Paris Volumissime řasenka pro objem a zahuštění řas, Recenze




L'Oréal Paris Volumissime řasenka pro objem a zahuštění řas


Nathalieluky

Krásný večer, mám pro Vánovou recenzi o L'Oréal Paris Volumissime řasenka. Poprvé jsem o řasence slyšela od Mario Dedinovic, ktery maluje Kim Kardashian West, on sám rekl, ze to je jediná řasenka, kterou kupuje v drogerii. Tak jsem si ji ihned musela koupit. Moje oblibené řasenky se vzdy pohybuji kolem 600kc, tak jsem byla moc zvedavá, jak dopadne tato řasenka. Obecně ráda zkouším nové a nové řasenky, takže jich mám spoustu odzkoušených. Od znacky L'Oréal Paris moc nemám vyzkousené řasenky, ale jinak je to moje oblibena znacka ohledne kosmetiky. Moc recenzi jsem na internetu nenašla, tak doufám, ze nekomu pomuzu ve výberu řasenek. :) 

L'Oréal Paris Volumissime řasenka 
Mé řasy jsou krátší, ale jsou vyraznější. Kupuji si řasenky, které mi řasy prodlouží a dávají objem. Balení řasenky obsahuje 8ml. Barva řasenky je ultra černá a konzistencí opravdu krásně krémová, takže není vůbec mokrá. Kartáček je ideálně dlouhý na horní i spodní řasy. Kartáček je klasický,štětinkový, přesto se řasenka nanáší rovnoměrně a nenabírá zbytečně moc barvy. Rychle zasychá a nedrolí se. Co se týče obalu řasenky, obal je krasný, zlatá se mi moc líbí se spojením jakékoliv barvy. Na řasách se mi vůbec netvořily žmolky a především se řasy neslepovaly. Nedrolí se, nerozmazává se a nemá tendenci řasy slepovat ani po více nánosech řasenky. Cenově je užasná, řasenka stojí kolem 230kč

Nathalieluky


Popis:

Řasenka pro 5 x větší objem L´Oréal Paris Volumissime obalí vaše řasy extra černým pigmentem, který přitáhne pozornost vašeho okolí! Složení řasenky Volumissime obsahuje Ceramid R, který posiluje a opravuje řasy. Objemný kartáček napomáhá obalit každou řasu zvlášť od kořínků ke konečkům, vytvoří objem bez přetížení řas barvivem, zamezuje tvoření hrudek a žmolků. Vhodné i pro citlivé oči a nositelky kontaktních čoček. Zvětšete až 5 x objem svých řas díky prvotřídní řasence pro objem a hustotu L´Oréal Paris Volumissime! (zdroj, parfums.cz)

Nathalieluky


Celkové Hodnocení
Značku Loreal Paris mám ráda, většinou jde o velmi kvalitní výrobky za stále ještě přijatelnou cenu. Pro mě opět jedna z favoritek. Maximálně mi vyhovuje kartáček, perfektně natočí i prodlouží, nelepí, nedrobí se. Řasy prodlouží a dodá jim nádherný objem. Za velmi vhodnou cenu, jelikož kvalita opravdu na úrovni, doporučuji každé slečněŘasenku můžete zakoupit zde

Žádné komentáře:

Okomentovat