https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

úterý 29. března 2016

Estée Lauder Sumptuous Extreme řasenka pro objem a zahuštění řas, Recenze




Estée Lauder Sumptuous Extreme řasenka pro objem a zahuštění řas


Nathalieluky


Krásný večer, mám pro Vánovou recenzi o Estée Lauder Sumptuous Extreme řasence  pro objem a zahuštění řas. Tuto řasenku jsem dostala jako tester k nákupu produktu Estée Lauder. Řasenku od této značky mám poprvé a byla jsem hodně zvědavá, co od ní čekat. Četla jsem jen dobré recenze o této řasence, tak jsem zvědavá, jak to dopadne u mě. Ale podle kartáčku, si myslím, že mi bude vyhovat. Tento druh kartáček (objemný) mi vždy vyhovuje, a hlavně si i kupuji tento druh kartučku u řasenek. Mé řasy jsou krátší, ale jsou vyraznější. Kupuji si řasenky, které mi řasy prodlouží a dávají objem. 


Nathalieluky



Kartáček je ideálně dlouhý na horní i spodní řasy. Objemný kartáček vás možná na první pohled trochu vyděsí, výsledek ale nezklame. Řasy se s ním líčily snadno, ocenila jsem hlavně zúženou špičku, díky které namalujete i ty krajní. Co se týče obalu řasenky, obal je krasný, zlatá se mi moc líbí se spojením jakékoliv barvy. Musím říct, že opravdu řasy neslepuje i po více nánosech a krásně je prodlouží. Bohatě stačí nanést jednu vrstvu, ta řasy znatelně prodlouží a dodá jim objem. Umí vytvořit z krátkých, nevýrazných řas krásný efekt dlouhých, výrazně černých řas. Výdrž je po celý den. Nedrolí se, nerozmazává se a nemá tendenci řasy slepovat ani po více nánosech řasenky. Cenově patří mezi ty dražší řasenky, cena se pohybuje kolem 600kč



Nathalieluky


Popis: 
Estée Lauder Sumptuous Extreme řasenka pro objem a zahuštění řas vytvoří dokonalý efekt umělých řas. Řasy jsou opticky prodloužené a extrémně zahuštěné! Řasenka je obohacena o inovativní Extreme Bold Volume™formuli, která kombinuje lehkou pěnu a tři rozdílná vlákna pro maximální objem. Vlákna prodlužují a znásobují řasy, zatímco obsažený Lash-Advancing Vitamin Complex je vyživuje a posiluje, aby zůstaly krásné a odolné. Estée Lauder Sumptuous Extreme řasenka pro objem a zahuštění řas pracuje s revolučním kartáčkem BrushComber Extreme™, který důkladně oddělí každou řasu a nanese na ni optimální množství barvy. Řasu obalí bez zatížení díky dvěma typům pružných štětin pro nanesení barvy a sadě pevných, které řasy rozčešou a zabrání slepení. Výsledkem jsou zářivé oči, dramatický pohled a řasy extrémních délek. (zdroj parfums.cz)



Celkové Hodnocení

Perfektní řasenka s dojmem hustých dlouhých řas. Řasenka je moje oblíbená a můžu jí naprosto doporucit. Použivám jí pul roku, a je naprosto úžasná. Zlatý obal je jen plus. Opravdu oči zvýrázní a hlavně se nemaže. Jednoduchá aplikace a řasy vypadají hustejší. Jedine mínus je cena, ale jak říkam i tester mi vydržel dlouho, a konzistence zatím není sušší jako u jiných dražších řasenek. Řasenku můžete zakoupit zde

Žádné komentáře:

Okomentovat