https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

neděle 6. března 2016

Lancôme Hypnose Star řasenka pro objem, Recenze




Lancôme Hypnose Star řasenka pro objem


Nathalieluky


Řasenku  Lancome Hypnose Star  mám doma už přes půl roku. Popravdě jsem fanoušek Lancôme kosmetiky a moc ráda si kupuji jejich kosmetiku, hlavně tedy krémy nebo řasenky (musím vyzkoušet stíny nebo pudry). Řasenku, znám pár let, ale nevěděla jsem, jestli si jí mám koupit už kvůli tomu, že máŘasenku Lancôme Hypnose, kterou stále použivám, a nechtěla jsem se jí přestat používat. 



Nejen mě, ale i spoustu z vás zajímalo, jak se Hypnose Star liší od velice oblíbené řasenky Hypnose (o ktere jsem psala) , která je též má oblibena. Na první pohled vidíte, že Star je zabalená do krásného blyštivého obalu. Miluji černou a k tomu ty stříbrné třpytky. Vážně je nádherný,už za samotný obal, který je doslova kouzelný.

Nathalieluky

Nejdříve použijte plochou stranu kartáčku k jemnému vklepání řasenky ke kořínkům řas. Poté kartáček otočte na stranu s delšími štětinkami a pročešte řasy po celých délkách
Celý den jsou řasy ve stejném stavu a přijde mi, že mi řasenka i celkem řasy prodlouží a lehce natočí. Řasenka řasy pěkně zvýrazní a hlavně hodně prodlouží.

Nathalieluky


Popis:

Exkluzivní řasenka Lancôme Hypnose Star vytvoří perfektně natočené řasy a dodá jim maximální objem. Má revoluční kartáček, který se skládá ze dvou stran, pomocí kterých nanesete potřebnou dávku textury, řasy krásně oddělíte od sebe a vykouzlíte krásně dlouhé a objemné řasy. (zdroj parfums.cz)


Celkový dojem

 

 

Řasenka stojí kolem 723 Kč, bohužel je dražsi než Hypnose. Docela přirozeně zvýrazní řasy, dobře se s ní pracuje, má super kartáček. Bohužel už na ní začíná být znát, že je lehce sušší. To je asi jednině mínus ale jinak ja si jí určite koupím znovu. Určitě, se ptáte jakou z těch dvou řasenek bych si vybrala tak asi Lancôme Star. Důvodem je, žřasy mi více prodlouží a obal řasenky je hezčí a moc mě okouzlil.


Žádné komentáře:

Okomentovat