https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 16. března 2016

Avon Nutra Effects Ageless denní krém s obnovujícím účinkem SPF 20, Recenze





Avon Nutra Effects Ageless denní krém s obnovujícím účinkem SPF 20


Nathalieluky

Ahoj, mam tu pro Vas novou recenzi o Avon krému. Tento krém jsem si koupila v Parfums za 103 Kč. Chtěla jsem zkusit nějaký nový denní krém, který neni moc drahy ale na druhou stranu bude dobrý i pro mou pleť

Nathalieluky



Krém jsem začala používat před 2 měsíci. Mám spíše smíšenou pleť, vybírám si tedy spíše lehčí gelové krémy, které mi pokožku nezmastí, ale přitom dostatečně hydratují sušší místa na obličeji, zejména v okolí očí. Tento denní krém nanáším ráno poté, co si pleť vyčistím. Rychle se vstřebává, již po chvilce mohu aplikovat podkladovou bázi a make up. Musím však použít jen opravdu trochu, když jsem ho nanesla větší množství, měla jsem na pleti ulepený pocit a hodně jsem se leskla. Krém splňuje mé požadavky, příjemně svěže voní. Obal kremu se mi moc libi. Líbí se mi, že obal je jednoduchý, a sveže bílou nikdy nic neskazíte. Krém nanášejte na vyčištěnou a osušenou pleť a pokožku dekoltu každe ráno. Krém sice rychle zasichá, ale počkejte spíše tak 2 minuty než se strebáKrémá lehké, spíše gelové složení a nezatěžuje pleť.

Nathalieluky

Popis:

Zpevňující noční krém pro redukci prvních známek stárnutí pleti 20+. Složení dodává pleti mladistvější vzhled, poskytuje pleti noční regeneraci a zanechává ji pevnější, pružnější a hydratovanou.
Aktivní látky:
a) složení podporuje produkci kolagenu a elastinu, které účinně zvyšují funkci pleťových buněk,
b) aktivní komplex s výtažky z granátového jablka s antioxidanty, které bojují se škodlivými volnými radikály a zpomalují proces stárnutí pleti.
Nathalieluky

Celkový Dojem

Krásně voní, okamžitě se vstřebává, nezanechává na pleti mastný pocit. Nedá se říct, že by to byl nejlepší krém, který jsem kdy vyzkoušela, to mám jiný osvědčený, ale ten už je zase cenově úplně někde jinde. Krém určitě splnil to, co sliboval a pleť po něm byla pěkná. 


Žádné komentáře:

Okomentovat