https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

čtvrtek 17. března 2016

Lancome Hydra Zen Neurocalm denní hydratační krém pro všechny typy pleti, Recenze




Lancome Hydra Zen Neurocalm denní hydratační krém pro všechny typy pleti


Nathalieluky


Ahoj, mám tu pro Vás další recenzi o Lancome Hydra Zen Neurocalm denní hydratační krému. Krem jsem dostala jako kosmetickou sadu k Vanocum. Byla jsem moc zvědavá, jaký krém bude, protože v balíčku jestě byly odličovací sady, které jsem už zkoušela. Snad se Vám recenze bude líbit, a jsem zvědavá na Váš názor. 


Nathalieluky


Lancome Hydra Zen Neurocalm denní hydratační krém


 Hydra Zen velice dobře pleť hydratuje a dokonce působí proti stresu a únavě. Zásobuje pleť vlhkostí a prostřednictvím hydratačních aktivních látek pečuje o zklidnění pokožky. Intenzivně pleť hydratuje a zanechává ji dlouhodobě hebkou a zářivou. Krém se samozřejmě nanáší na důkladně očištěnou pleť každé ráno. Konzistence je kombinací gelu a krému která je příjemně lehká. Občas mám pokožku suchou hlavně, když hodně cestuji a myslím si, že tento krém je pro mě jako dělanýKrém se velmi dobře vsákne do pleti, nezanechává mastné stopy. Je výborným podkladem pro make-up. Doporučila bych jej pro normální až smíšenou pleť.

Nathalieluky


Popis:

Luxusní hydratační péče Lancôme Hydra Zen Neurocalm působí účinně proti stresu a známkám, kterými se na vaší pleti projevuje. Krém laskavým způsobem zklidňuje pleť a působí proti stresu a únavě.
Přípravek Lancôme Laboratories intenzivně hydratuje vaši pleť a jemně vyhlazuje vrásky. Díky speciálnímu složení zásobuje pleť vlhkostí a prostřednictvím hydratačních aktivních látek pečuje o zklidnění vaší pleti.
Delikátní textura krému se perfektně roztírá a vstřebává do pleti. Krém intenzivně hydratuje pleť a zanechává ji dlouhodobě hebkou a zářivou.
Nathalieluky

Účinky: hloubkově hydrate pleť, zklidňuje pleť, redukuje známky únavy, rozjasňuje pleť a zanechává pleť hebkou a zářivou. (zdroj parfums.cz)



Celkový Dojem

Tento krém je vynikající. Používám ho denně před nanesením makeup. Konzistence je užasná, a nejvíce se mi líbí na krému, že ihned zaschne a ponechá pleť nádhernou, a velice jí hydratuje. Krém, určite doporučuji. Jediné minus je cena, ale za tu cenu, krém stojí za zakoupeni. Krém si mužete koupit zde

Žádné komentáře:

Okomentovat