https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 23. března 2016

Victoria's Secret Pure Seduction tělový sprej pro ženy, Recenze





Victoria's Secret Pure Seduction tělový sprej pro ženy

Nathalieluky


Krásný večer, mám pro Vánovou recenzi o Victoria's Secret Pure Seduction  tělovém spreji. Tělové spreje od Victoria's Secret mě lákaly opravdu již dlouhý čas. Vždy jsem je viděla na letišti, ale jelikož vždycky jezdím sem a tam, tak si moc parfémy nekupuji a raději si kupuji menší kosmetiku, už jen kvůli kontrole na letišti. Tělové spreje spíše použivám v léte nebo když jdu cvičit. Mám ráda spíše svěží vůně nebo až moc sladké vůně. Volba druhů spreje byla pro mě těžká, protože jich je spoustu a já nevěděla jakou. Nakonec u mě vyhrála Victoria's Secret Pure Seduction. 

Nathalieluky


Balení spreje obsahuje 250 ml produktu a cena je okolo 200,- což si myslím je super cena, za takové množství. Sprej má hydratovat a uklidňovat pokožku. Musím říct, že jsem okouzlená už z balení. Všechno, co je pruhledné má ihned u mě plus. Vůně je velmi sladká (obsahuje vůni heřmánek, fréziea, švestka, a meloun - což je super kombinace) a na to, že je to tělový sprej i celkem dost výrazná. Neříkám, že vydrží celý den, ale vydrží celkem dost dlouhoJe super a určitě bude naprosto úžasná i na létoPokud máte rádi sladší, takové holčičí, romantické vůně, tak je pro vás jak dělaná. Přemýslim i o jiných Victoria's Secret tělových spreji Mango Temptation nebo Passion Struck. Ale spíse Mango Temptation, škoda, že není nějaka vůně s banánem a mangem, moje dvě oblíbené příchutě:D


Nathalieluky


Celkové Hodnocení

Musím říci, že mě tělov sprej velmi příjemně překvapily a zároveň zaujal.  Myslím si však, že s příchodem léta jsou tito kosmetičtí pomocníci opravdu výbornou vychytávkou. Výdrž spreje je vyborna a pres den vydrzi. I po několika hodinách jsem na sobě danou vůni pořád cítila. Balení ma u me body navic. Já osobně jsem prozatím se spreji od Victoria's Secret nad míru spokojená.  Jinak si k tělovému spreji od Victoria's Secret můžete samozřejmě pořídit i tělové mléko + sprchový gel. Uz jsem si nejake dalsí produkty porídila, ale zatim tyto výrobky otestovány nemám. Urcite ode me ocekavejte novou recenzi o tělovém mléku nebo sprchovem gelu. Celkový výběr kosmetiky najdete například
zde.


Máte nějakou kosmetiku od Victoria´s secret?

Žádné komentáře:

Okomentovat