https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

čtvrtek 3. března 2016

Kim Kardashian Glam parfemovaná voda pro ženy, Recenze




Kim Kardashian Glam parfemovaná voda pro ženy




Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o Kim Kardashian Glam. Myslím, si, že každý z nás Kim Kardashian (teď už Kim Kardashian West) zná. Já jsem se o ní dozvědela v roce 2008 v Belgii, přesně si pamatuji ten moment, když jsem ji zahlídla v časopise. A říkala jsem si, že je podobná Nicole Scherzinger a Beyonce. Potom jsem zjistila, že její celá rodina má reality show, Keeping up With the Kardashians. Musíříct, že tu reality show miluji. Sice jsou to slavní lidé, ale nakonec jsou jako my. Pokud jste neviděli, podívejte se, doporučuji. 
Ale dále k parfému, tento parfém mám delší dobu. Cena Parfému se pohybuje kolem 600kč za 100ml, zde jsem parfém kupovala. Podle mého názoru, cena je uzasná, nejdříve jsem si myslela, že se cena bude pohybovat mezi 1000-1500

Nathalieluky



Jednoznačně se jedná o květinovou vůni. První, co jsem ucítila byla mandarinka, jen takový závan. Pak mi ale začala připomínat jinou vůni Gardénie a jasmín, je ale celkově sladší. Určitě je to tedy velmi sladká vůně - když ji aplikujete, je to jako byste se téměř polily sladkou limonádou. Elegantní květinová vůně. Jdou spolu ruku v ruce a vytvá velmi zajímavou kompozici. Je jemná, květiny jsou dobře slazeny, navíc v ní ještě cítím ovocný podtón.

Nathalieluky



Kim Kardashian glam vydrží dlouho, a začne se ztrácet přesně ve chvíli, kdy máte pocit, že už jí je dost. Zanechává za sebou pěkný dřevitý dojezd. 
Obal vonavky se mi líbí, myslím si, že i pojmenovaní Glam je, jak bych si parfém představila. 
Rozhodně jí dejte šanci, hlavně jí vyzkoušete v létě, ale mám pocit, že tato vůně se mnou bude trávit podzimní dny.


Kim Kardashian West


Popis Kim Kardashian Glam

Kim Kardashian Glam je květinově-ovocná vůně pro současné ženy, které mají vášnivou povahu a dokážou se pro něco v životě nadchnout. Parfém Glam vyniká svými lehkými šťavnatými tóny, které ve vás vyvolají nové touhy a emoce. Vůně byla uvedena na trh v roce 2012.
Ihned v úvodu vůně Kim Kardashian Glam vás uchvátí osvěžující citrusové akordy, které jsou doplněny sladkými červenými bobulemi a šťavnatým vodním melounem. Srdcem vůně prostupují esence hedvábného jasmínu, svůdné růže a podmanivé tuberózy. Základ vůně je tvořený jedinečným orrisem, drahoceným santalovým dřevem a drahocenným čistým pižmem. Tento exkluzivní dámský parfém od Kim Kardashian je speciálně navržen pro denní i večerní nošení do společnosti.
Dámskou vůni Kim Kardashian Glam ocení zejména všechny svůdné, smyslné a zároveň aktivní ženy, které jsou nezávislé a dynamické. Parfém Glam v sobě dokonalým způsobem spojuje náročnost, jemnost a porozumění s elegantním a osobitým stylem. (zdroj parfums.cz)

Hlava

vodní meloun, citrusy, červené bobule

Srdce

jasmín, tuberóza, růže

Základ


pižmo, orris, santalové dřev
Nathalieluky




Celkový Dojem


Kim Kardashian Glam je svěží vůně a je to hezká svěží vůně. Pěkně sestavená, harmonická, nicméně v záplavě podobných módních svěžích vůní s ovocem poměrně tuctová. Je líbivá, jako dárek rozhodně nemůže urazit. Doporučuji všem milovnicím svěžích vůní každého věku, u mě si parfém našel cestu a moc ráda si koupím další

Žádné komentáře:

Okomentovat