https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 18. července 2016

Estée Lauder DayWear denní hydratační krém, Recenze





Estée Lauder DayWear denní hydratační krém




Ahoj, 
dnes mám pro vás přichystanou další recenzi na pečující kosmetiku, kterou jsem v poslední době vyzkoušela a která bude skvělá pro ty z vás, které trpíte suchou a citlivou pletí hlavne v letních období. Kdybych měla být upřímná tak značka Estée Lauder mě nezklamala a patří mezi mé oblíbené značky, vždycky se těším na nové produkty, a také si myslím, že právě Kendall Jenner, která je tváří značky je plus pro tuto značku. Elegantní a moderní.







Krém je určený pro normální až smíšenou pleť. Krém má složení Super Anti-Oxidant Complex – chrání před volnými radikálya ochranný faktor SPF. Má nemastnou konzistenci, hezky neutrálně voní a dobře se roztírá. Vstřebaný je docela rychle. Mně velmi vyhovovalo, je tedy třeba chvíli počkat, než se vsákne, ale hydratuje báječně a je velmi příjemny. Nemusíte se bát použít ho i pod makeup. Sice tam píší DayWear ale já ho občas i používam i večer, pleť potřebuje hydratovat pořád :). Stačí nanést málou vrstvu krému na pleť, já tedy hlavně pod oči. Krém nechte vstřebat a můžete začít s makeupem :). Jak říkám, mně krém vyhovuje ale každý máme jinou pleť ale pro mně je užasný. :)

Popis: 


Estée Lauder DayWear denní hydratační krém pro všechny typy pleti účinně redukuje první známky stárnutí! Inovativní krém poskytuje maximální péči pro pleť s prvními vráskami a ztrátou vitality. Pleť chrání na třech frontách: před slunečním zářením, škodlivými volnými radikály a dehydratací. Ty totiž nejčastěji přispívají k předčasnému stárnutí pleti.
Estée Lauder DayWear denní hydratační krém pro všechny typy je obohacen o revoluční Super Anti-Oxidant Complex. Směs nejúčinnějších antioxidantů jako je vitamín A a E neutralizuje škodlivé volné radikály. Ochranný faktor SPF 25 chrání před nebezpečným UVA a UVB zářením a zachovává tak pleť mladistvou. Lehké složení ji zároveň hloubkově hydratuje. Protože neobsahuje olej, kontroluje mastnotu pleti. Jemná vůně okurky pleť okamžitě osvěží. (zdroj:parfums.cz)


Celkový dojem
Mně krém vyhovuje skutečně bezvadně. Nemastný, rychle zaschne a můžete ho používát na více způsobu. Jediné mínus, je cena která se pohybuje kolem 1200kč, určitě se najdou i levnější varianty krému ale určitě ho doporučuji pokdu jste fanoušek Estée Lauder. Koupit si ho můžete zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat