https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 4. července 2016

La Roche-Posay Hydraphase intenzivní hydratační péče pro oční okolí proti otokům, Recenze






La Roche-Posay Hydraphase intenzivní hydratační péče pro oční okolí proti otokům


Nathalieluky


Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o mé oblíbené značce La Roche-Posay. Tuto značku používám často a ráda zkouším nové produkty. Občas mě trápí menší vrásky pod oči, a nebo pokud doopravdy nemám 8 hodin spánku ihned to jde na mě poznat :(. 
V poslední době jsem na pleť používala právě La Roche-Posay Hydraphase intenzivní hydratační péče pro oční okolí. Tento oční krém používám již velmi dlouho jako denní oční krém, neboť mám velmi citlivé oči a po všech ostatních mám oči zarudlé. Bylo opravdu těžké si vybrat nějaký krém, který není cenově nejhorší a který bude dobrý. Tento krém mi dal obojí. Snad budete mít stejný názor jako já. :)



Nathalieluky



Důležitost očního krému je tím, že kůže pod očima je oproti zbytku pleti velice jemná a náchylnější k vráskám a proto potřebuje i speciální péči. Takže musí dobře hydratovat, nedráždit a nebýt zbytečně mastný. Upřímně řečeno, už jen nalezení něčeho takového je dost težké a hlavně často tyto krémy jsou drahé. 


Vlastnosti:

Jemné vrásky způsobené dehydratací, váčky pod očima, oteklá víčka.Intenzivní, cílená hydratační účinnost díky kombinaci hyaluronátu sodného a glycerinu pro vyhlazení jemných vrásek způsobených dehydratací. Působí na váčky pod očima a oteklá víčka, a to díky kombinaci drenážního kofeinu a Termální vodě z La Roche-Posay s účinkem proti překrvení, to vše optimalizované unikátní aplikační technikou.



Nathalieluky



Použití:
Aplikujte ráno a/ nebo večer. 1. Naneste malé množství krému lehce kolem očí. 2. Jemně vmasírujte krém do očního okolí, dokud se plně nevstřebá. 3. Krém redukuje otoky v očním okolí - masírujte od vnitřního k vnějšímu koutku. Dokončete lehkým tlakem na spánkové okolí, aktivujete tak lymfatický oběh. 4. Na lehké vrásky provádíme sérii lehkých poklepnutí v okolí očí.


Nathalieluky



Celkový dojem:
Oční okolí krásně hydratuje, zjemňuje, vyhlazuje a vypíná už po prvním použití. Kůže je po něm na dotek hrozně příjemná, taková sametová. A jemné vrásky po něm nezmizí, ale nejsou vidět, což má u mě plus. Jak jsem říkala na začátku, cenově je krém dobrý, podle obchodů, více informací naleznete  zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat