https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

sobota 2. července 2016

Michael Kors White Luminous Gold parfemovaná voda pro ženy, Recenze



Michael Kors White Luminous Gold parfemovaná voda pro ženy

 

Nathalieluky


Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o parfému Michael Kors. Pro mě je tato vůně velmi letní a svěží. Myslím si, že to je i má první vůně od Michael Kors tak, že nemám takovou zkušenost s parfémy od MK. Moc recenzí jsem neviděla na tento parfém, tak doufám, že Vám nějak tato recenze pomůže s výběrem na léto. :)



Nathalieluky


První, co mě zaujalo na parfému je obal, který je nááááádherný. Stříbrný obal je krasný, stylový a hlavně moderní. Tento parfém má 50ml, a stál kolem 1300kč, ale ceny se liší a všude jsou jiné. Patří mezi ty dražší parfémy, což si myslím je škoda. Ale jinak mě parfém zaujal vzhledově ale i vůní.
 

Něco o Parfému:

Parfém Michael Kors White Luminous Gold :
Je originální a orientální květinová vůně pro ženy. Na trh byla uvedena v roce 2015. Hlava hruška Srdce jasmin, Základ ambra. 

Parfém je svěží a ideální na letní dny. Miluji když je v parfému přidaná hruška, asi má nejoblíbenější vůně a dělá vůni sladší a lepší. 







Celkový dojem:

Parfém mě určitě zaujal, a jak jsem řekla obal je nádherný a výpada luxusně. Jediné mínus je, že po jisté době jsem vůni už necítila, ale nevím jestli se mi to jen zdálo, ale je to škoda. Myslím si, že pokud jste fanynka Michael Korse tak Vás parfém nezklame. Pokud se chcete dozvědět i o jiných produktech značky Michael Kors, tak se mrkněte zde

1 komentář:

  1. Tak já tedy nevím. Dostala jsem tento parfém k Vánocům od přítele. Velké 100 ml balení a mě tedy nevoní vubec 😤 těšila jsem se na tu svěží vůní hrušky brta nikde. Cítím jakoby starou kolínskou pro chlapy z časů komunismu.....a rymu nemám. Čím to sakra může byt?

    OdpovědětVymazat