https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 5. dubna 2017

Thierry Mugler Angel toaletní voda pro ženy, Recenze









Thierry Mugler Angel toaletní voda pro ženy







Ahoj, mám tady novou recenzi o Thierry Mugler Angel. Už mám tady na blogu jednu recenzi o Thierry Mugler voňavce (womanity), která je stále má oblíbená., ale vždy jsem zkoušela Angel, a nějak mi přišla spíše pro starší slečny. Možná to bylo proto, že womanity byla má nejoblíbenější v 15 :D. O 7 let později jsem změnila názor, a možná spíše zestárla. :) Doufám, že se Vám bude recenze líbit, a pomůže Vám s rozhodováním pokud si máte parfém zakoupit. :)




Thierry Mugler Angel



 



Thierry Mugler Angel je velice silná vůně, která se skláda s hodně ingrediencí (pod fotkou jsou sepsány). Pro mne má tato vůně charakter, je jiná než ostatní vůně. Jak jsme psala nahoře, dřív pro mne vůně byla silná a spíše jsme jí nerozumněla, ale po pár letech jsem si ji zamilovala. Možná nejvíce s vůni cítím orchidej s jasmínem nebo pižmo? Nemůžu přijit na specifickou ingredienci, která mne vždy omámí. Určitě vůně vydrží, a cítíte ji během dne, to je pro mne veliké plus. Absolutně nemám ráda, když vůně nevoní, a vy jste za ní dala tolik peněz :D. Výdrž je tedy na 100%.
 



 
 
 
Cesta Vůně se pohybuje kolem 1500kč. Ano, vím, že to není zrovna málo peněz, ale zase máte 85ml parfému, a to není taky málo. A u této vůně moc ráda znovu investuji. :)



Hlava: meloun, skořice, cukrová vata, jasmín, bergamot, mandarinka, kokos

Srdce: jasmín, ostružiny, červené bobule, med, meruňka, růže, švestka, konvalinka, broskev, orchidej

Základ: tonka fazole, pačuli, čokoláda, pižmo, vanilka, ambra, karamel



Popis: 
Avantgardní tvůrce vůní, Thierry Mugler, přinesl do světa parfému vůni s příznačným názvem Angel. Je to vůně plná tajů a nebeské krásy, která ve vás probudí ty nejkrásnější vzpomínky z dětství. Vůně čokolády s příměsí karamelu vás přenese do doby nádherné nevinnosti a bezstarostnosti. Vrátí vás do dob plných šťastných pocitů a zážitků z vašeho dětství. Okamžitě vás okouzlí a získá si vaše srdce. S vůní Angel se budete cítit andělsky krásná a dokonalá. Stala se ikonou mezi vůněmi již roku 1993 a neustále si podmaňuje další ženská srdce po celém světě.
S parfémem od Thierryho Muglera se budete vždy cítit skvěle a dobře naladěná. Okouzlete pozitivním přístupem k životu a získáte si vaše okolí. S vůní Angel se stanete ikonou mezi ženami. (zdroj: notino.cz)

Celkový Dojem

Thierry Mugler Angel  můžu doporučit na 100%. U této vůně jsem si jistá, že Vás nezklame. Na druhou stranu, tato vůně není pro všechny. Jak jsem napsala  v úvodu, k vůni jsem si musela najít cestu. Když není pro Vás Angel od Thierry Mugler, tak Womanity určitě :).
Na více informací se můžete kouknout zde

Žádné komentáře:

Okomentovat