https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 26. dubna 2017

Intensive Hair Therapy Bh Intensive + šampon proti padání vlasů s růstovým aktivátorem







Intensive Hair šampon proti padání vlasů s růstovým aktivátorem Therapy Bh Intensive Šampon





 
 
 
 
 Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o Intensive Hair Therapy Bh Intensive. Šampon, který se skládá z různých bylinek, které nám mají pomoc s růstem vlasů. Tento šampon jsem našla na notino.cz, a musela jsem si šampon zakoupit. Zaujala mne hlavně cena a z čeho je šampon složen. Více se dozvíte níže v mé recenzi :).
 
 
 
 
Intensive Hair šampon
 
 
 
 
 
 Šampon jsem si zakoupila za 79kč online. Zatím jsem žádné recenze neviděla, což je dobré i špatné :D. Šampon má napomoct růstu vlasů a také omezit vypadávání vlasů. Podle mého názoru výsledky uvidíte až tak po měsíce nebo až po 3 měsících. Šampon zatím používám necelý měsíc a zatím jsem spokojená. Šampon vlasy nemastí, což pro mne úžasné. skoro každý šampon mi mastí vlasy, a bohužel nevím proč :(.
Každopádně vlasy jsou čisté, vypadají hezky na pohled. Jsou zdravější. Ani nemám nic negativního protože jsem vážně spokojená. Šampon má samé přírodní složky a stimuluje buněčnou obnovu a syntézu keratinu.
 
 
 
 
 

Popis:

Šampon proti padání vlasů s růstovým aktivátorem Intensive Hair Therapy Bh Intensive+ si poradí s nepříjemným problémem řídnutí a padání vašich vlasů. Působí na bázi stimulace vlasové pokožky a posilování vlasového vlákna již od kořínků. Touto prevencí dosahuje výsledku v podobě výrazné redukce padání a řídnutí vlasů. Přípravek neobsahuje parabeny, barviva a jiné chemické přísady. (zdroj: notino.cz)

Složení:

- výtažek z lopuchu, oslabuje působení enzymů, které ovlivňují vypadávání vlasů, a stimuluje mikrocirkulaci vlasové pokožky
 
 
 
 
 
 
Celkový Dojem
 
 
 
Šampon má skvělou cenu, zatím ho používám pouze měsíc, a vyhovuje mi. Šampon mi nemastí vlasti, nejsou suché, nejsou těžké, nic. Moc mi vyhovuje, že šampon nemá silnou vůni. Sice trošku cítíte bylinky, ale jinak na mě vůně je dobrá. :) Doporučuji, a budu informovat o růstu vlasů. Na více informací se můžete podívat zde.
 
 
 
 

3 komentáře:

  1. Jak dopadlo testování? Chci si jej také zakoupit děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
  2. Také si ho koupím....momentálně mi vyhovuje plantur 39.

    OdpovědětVymazat
  3. Mohla bych se zeptat na přesné složení?

    OdpovědětVymazat