https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

sobota 15. dubna 2017

Vichy Dermablend korekční tyčinka SPF 30, Recenze







Vichy Dermablend korekční tyčinka SPF 30








Ahoj, mám tu pro Vás novou recnezi o Vichy Dermablend korekční tyčinka. Už delší dobu jsem si říkala, proč Vichy nemá žádný korektor :(, a konečně jsem se dočkala. Jsem moc ráda, že Vichy má i dekorativní kosmetiku, a né jenom péči o pleť. Minulý měsíc jsem psala článek o pudru od Vichy, a byla jsem moc s pudrem spokojená. Tak uvidíme, zda i korektor bude tak dobrý jak pudr. :)




Vichy Dermablend korekční tyčinka








Vichy korekční tyčinka překryje nedokonalosti vaší pleti. Je výborná v tom, že je korektor je malinký a elegantně černý. Hodí se perfektně do kabelky. Vichy korektor má více druhů odstínu, já jsem si zakoupila Nude 25. Korektor je výborný pod kruhy pod očima a pro zakrtytí pupínků. Korektor je více krémový, ale bohužel trošku se zarývá do vrásek. Musíte mít pořádně hydratovanou pleť, aby se Vám korektor nedával do vrásek. Korektor má pouze 4,5 gramů, což není zrovná nejvíce, je to škoda. Stačí malé množství dát na pleť a můžete rozetřít po pleťi. Celkově jsem spokojená s korektorem, ale není perfektní :), což není skoro žádný korektor. 






Popis:


Jedinečný korektor Vichy Dermablend spolehlivě překryje drobné nedokonalosti vaší pleti. Korektor Dermablend má výborné krycí schopnosti, působí přirozeně a po celý den zůstane na svém místě. Vhodné pro použití na zamaskování pupínků, žilek nebo kruhů pod očima. Vybírat můžete z několika druhů odstínů, které perfektně sednou k vaší barvě pleti. Získejte perfektní vzhled s excelentním korektorem Vichy Dermablend! (zdroj: notino.cz)




Celkový Dojem
Korektor je dobrý, sice patří k trošku dražším produktům, ale určitě stojí za vyzkoušení. Máte i více druhů odstíný, což je dobré, bohužel je všechny nemůžete vyzkoušet na prodejně. Cena se pohybuje kolem 350-400kč. Na více informací se můžete kouknout zde.



Žádné komentáře:

Okomentovat