https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 3. dubna 2017

L'Oréal Paris Color Riche paleta očních stínů, Recenze








L'Oréal Paris Color Riche paleta očních stínů
 




 
 
 
 
 
Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o L'Oréal Paris Color Riche paletě. Paleta je v obchodech už delší dobu, ale já jsem se k paletě dostala až teď. Paleta je spíše v nude odstínech, což jsou odstíny, které nikoho nezklamou. Máte si paletu kupovat nebo ne? To si musíte přečíst mou recenzi :).
 
 
 
 
 
L'Oréal Paris Color Riche paleta
 
 


 
 
 
 
L'Oréal Paris Color Riche paleta se skládá z 10 odstínu. Asi nejvíce mne zaujaly odstíny světlejší, kterou jsou na léto úplně báječné. Můžete je používat jako highlighter na tváře nebo klidně i pod obočí, aby Vám více obočí vyniklo. Bohužel nejsou až tak pigmentované. Můžete vidět na fotografii, že ani moc nevyniknou. Ano nejsou až tak pigmentované, ale jsou tam vidět třpytky a určitě Vám to zvýrazní tváře nebo oči. :)
Stíny nejsou tak krémové, jak jsem si myslela, že budou, více se drolí, což mi tak nevadí. Barvy jsou krásně zkombinované, a jsou pro všechny typy pleti. Se stíny můžete vytvořit krásně kouřové oči nebo i letní/jarní makeup pro oči. :) Myslím si, že paleta se hodí ke každému, a bohužel nějaké barvy nejsou až tak výrazné, jak jsem si myslela, což je škoda.
Na fotkách můžete vidět barvy, jak jsou výrazné. Hnědé odstíny jsou úžasné, krásně vyniknou, a mají i více druhu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Popis:


Paleta očních stínů se zrcátkem a aplikátorem L'Oréal Paris Color Riche obsahuje 10 barev, které jedinečným způsobem zkrášlí vaše oči. Stíny jsou uložené do praktické paletky, která je vybavena zrcátkem i oboustranným aplikátorem a můžete je tak používat kdykoliv a kdekoliv budete potřebovat. Matný povrch stínů vytvoří přirozené líčení, které je vhodné pro denní i večerní make-up. Vystínujte jemně oční okolí, aby vaše oči nádherně zářily! (zdroj: notino.cz)






Celkový Dojem



 


Paleta má výborné odstíny, které se hodí vždy za denního líčení i někam n večeři nebo do klubu. :) i nějaké stíny můžete používat jako highlighter nebo i k zvýraznění obočí. Je lepší tato paleta od L'Oréal nebo od Maybelline? Pro mne je lepší od Maybelline, protože mi více vyhovuje. Je tato paleta až tak špatná? Vůbec, je dobrá, má krásné odstíny, které se hodí pro každého a určitě Vás nezklame. :) Tato paleta stojí trošku více než u jiných značek jako Maybelline, cena se pohybuje kolem 400kč. Na Více informací se můžete kouknout zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat