https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

sobota 25. března 2017

Naturalium Fruit Pleasure Mango osvěžující tělový sprej, Recenze







Naturalium Fruit Pleasure Mango osvěžující tělový sprej








Zdravím, mám tady pro Vás novou recenzi o Naturalium Fruit Pleasure Mango Sprej. Tento sprej jsem našla náhodou, doopravdy náhodou v obchodě Rossmann. Po té jsem se mrkla na stánky notino a viděla jsem i více prodktu od této značky. Značku jsem vůbec neznala, ale zaujali mě tělové spreje, které mám ráda hlavně v létě. :)




Naturalium Fruit Pleasure Mango





Naturalium sprej je s příchutí Manga, jsou i jiné příchutě jako Kokos, Meloun, Jablko, Broskev, a Malina. Zatím jsem vyzkoušela v obchodě jenom příchuť jablko. Až tak moc mě neoslavila tato vůně jako Mango, které je svěží a krásně příjemné voňí. Vůně od značky Naturalium neobsahují parabeny, barviva, ftaláty a fenoxyetanol. Mám moc ráda přírodní značky a produkty. Někdy si ani neuvědomíme, jak nějaké produkty jsou špatné na naší pokožku. 
Sprej má krásnou vůňi, přírodní jako kdyby jste jedla mango. Tělový sprej má 200ml, a myslím si, že to není málo. Cena se pohybuje kolem 159kč, což není taky není špatné. Mně osobně sprej nadchl, vůně vydrží a voňíte nádherně po ovoci. 


Popis:


Tělový sprej Naturalium Body to Eat Mango poskytuje okamžité osvěžení a zanechá pokožku příjemně provoněnou. Neobsahuje parabeny, barviva, ftaláty a fenoxyetanol. Vůně manga má schopnost zvednout náladu a dát vám energii. Ideální pro použití v ranních hodinách, začněte den s energií. (zdroj: notino.cz)


Značka Naturalium má i více produktu než jenom tělové spreje. Má také šampony, masky na vlasy, tělové mléka, gely, a regenrační tělové máslo. 

Celkový Dojem
Tento sprej je perfektní na letní dny, do kabelky nebo na pláž. Tělový sprej je přírodní produkt, což je také plus. Jelikož vůně vydrží delší dobu, tak můžu doporučit. :) Cena se pohybuje kolem 159kč. Na více informací se můžete mrknout zde

Žádné komentáře:

Okomentovat