https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 6. března 2017

Holika Holika Pig Nose čisticí náplast proti černým tečkám








Holika Holika Pig Nose čisticí náplast proti černým tečkám








Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Holika Holika Pig Nose čisticí náplast proti černým tečkám. Značku Holika Holika jsem vůbec neznala, a poprvé jsem jí zahlídla na webu notino.cz. Jedná se o korejskou značku, která byla založena v roce 2010, jedná se tedy o velice mladou značku :). Značka mě už zaujala jen kvůli krásným balením, a docela nízkou cenou. Doufám, že se Vám recenze bude líbit :).



Holika Holika Pig Nose






Holika Holika Pig Nose čisticí náplasti jsou náplasti, které pomahají proti černým tečkám na nose. Bohužel já se jich nemůžu zbavit, a stále hledám nějaké řešení. Na tyto náplasti jsem přišla omylem, a musela jsem si je koupit už jen kvůli nádhernému obalu. Cena se pohybuje kolem 169kč, což je dobré, protože v balení je 10ks. 
Vždy si náplast dám až, když si vyčistím pleť a hlavně musíte mít trošku navlhčený nos od vody. Potom sundáte veškerý obal a nalepíte si náplast na nos. Na balení je napsáno 10-15 minut, ale já spíše sundavám náplast až po 20-30 minutách. 






Jak vidíte na fotkách, tak i náplasti jsou růžové, balení nemá chybu. Dokonce i dobře vyndají  černé tečky na nose, ale i tak mi tam nějaké zbydou... Ale náplasti můžete i použít na bradu nebo na čelo, kde máte problémové časti. :)





Popis:

Náplast Holika Holika Pig Nose jako mávnutím kouzelného proutku odstraní z pleti všechny nečistoty a především nevzhledné černé tečky. Pomocí unikátních ingrediencí, jako je například kaolín, dokáže hravě absorbovat přebytečný maz a redukovat výskyt stávajících i vznikajících pupínků. Čistící náplast Holika Holika Pig Nose je určená především pro pleť v oblasti nosu, kterou zanechává krásně svěží a vláčnou. Během 15 minut z pleti odstraní veškeré nečistoty a dodá jí hladký a čistý vzhled. Hýčkejte svou pleť a rozlučte se s ošklivými černými tečkami jednou provždy! (zdroj: notino.cz)




Celkový Dojem


Holika Holika Pig Nose čisticí náplasti jsou výborný dárek pro někoho, kdo má rád tyto barevné produkty :). Já jsem spokojená s produktem, a určitě si koupím další balení, ale spíše se těším až je koupim někomu, protože balení je naprosto nádherné. Cena je také srovnatelná. :) Více informací najdete zde



Žádné komentáře:

Okomentovat