https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

neděle 19. března 2017

Holika Holika Pig Nose cukrový peeling proti černým tečkám






Holika Holika Pig Nose cukrový peeling proti černým tečkám







Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o Holika Holika Pig Nose cukrový peeling proti černým tečkám. Jelikož víte, že pořád bojuji proti černým tečkám :(, tak zkousím skoro každý výrobek, abych aspoň i Vám dala inspiraci, jestli si máte výrobek koupit nebo ne. Aby jste zbytečně neutratily penízky, a dát je raději na jiné věci. :) Značka Holika Holika je aktuálně má oblíbená značka. :D Výrobky od této značky jsou nádherné na pohled, ale také jsou kvalitní. Na tento produkt jsem viděla pár recenzí a byly pozitvní, tak jsem zvědavá jestli se mi tento produkt také bude líbit :). 




Holika Holika Pig Nose cukrový peeling







Cukrový Peeling, který se nachází v krabičce je lehký a voňavý. Moc mě zajímalo, jaký má peeling chuť nebo jakou vůňi bude mít. Vůně je spíše citronová, svěží, a né moc parfemovaná. Určitě je i na dlani lehký a není vůbec těžký i na pleťi. Peeling používám jednou až dvakrát týdně, vždy po vyčistěné pleťi. Stačí doopravdy malé množství produktu, které si dáte buď na nos, nebo já používám peeling i na bradu a občas i na čelo. Kde vidíte Vaše černé tečky tam si peeling dejte :D. Už je kvůli tomu, že po peelingu máte krásnou pleť. Krásné hydratovaná, a hebká. Stačí si nechat peeling 15-20 minut, i s půl hodinou nic neskazíte. :)




Popis:

Peeling Holika Holika Pig Nose během pár okamžiků odstraní z pleti nejen odumřelé buňky, ale především vyčistí ucpané póry a minimalizuje riziko výskytu pupínků. Díky obsaženému jílu a kaolinu navíc zmírňuje tvorbu mastnoty a zanechává pleť bez nežádoucích odlesků. Cukrový peeling Holika Holika Pig Nose významně těží z obsahu sacharózy a další aktivních látek, díky kterým získává pleť dokonale hladký povrch a dlouhotrvající svěžest. Peeling pleť krásně rozjasní a dodá jí potřebnou porci výživy. Užívejte si i vy dokonale čistou pleť bez nevzhledných černých teček!





Celkový Dojem


Já jsem s produktem moc spokojená, pleť je krásná a hebká po peelingu. Už jí mám peeling více jak 3 týdny, a stále mám stejné množství produktu. Zatím jsem nezaznamenala veliký rozdíl, ale určitě jsou černé tečky méně vidět. Budu Vás informovat o více rozdílech. Ale určitě můžu produkt doporučit. :)  
Na více informací se můžete podívat zde

Žádné komentáře:

Okomentovat