https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

neděle 12. března 2017

L'Oréal Paris Lumi Magique korektor, Recenze









L'Oréal Paris Lumi Magique korektor









Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o L'Oréal Paris Lumi Magique korektor. Tento korektor jsem měla na svém wish listu už delší dobu. Pořád jsem nevěděla, zda si mám zakoupit tento korektor. Nechtěla jsem opět dávat peníze do dalšího korektoru, i když jich mám už milliony :). Nakonec jsem si korektor zakoupila, ale musím uznat, že mně cena trošku překvapila. Cena se pohybuje kolem 230kč. Což za korektor koupený od  L'Oréal mně překvapil. Snad se Vám recenze bude líbit. 


L'Oréal Paris Lumi Magique








L'Oréal Paris Lumi Magique korektor patří k drugstore produktům, které si může dovolit větší množství lidí. Korktor má 3 druhy- 1) Light, 2) Medium, a 3) Dark. Já jsem si koupila odstín Medium, a jsem s odstínem spokojena, nejdříve jsem nevěděla, jaký se mi bude hodit, ale vybrala jsem si dobře. 
Odstín Medium je spíše do barvy růžové s troška hnědého nádechu. Uvidíte lépe níže na fotkách :). Doopravdy mně korektor překvapil, protože není suchý, dlouho vydrží na pleťi, má nádhernou barvu odstínu. Odstín mi doopravdy vyhovuje. Stačí malé množství korektoru, a zakryje skoro veškeré nedokonalosti. Ani se moc neusazuje do vrásek, což je vždy dobré. Málem jsem yzapomněla na obal korektoru, je nádherný, světle růžovo-zlatá je krásná rozzářená barva. Jsem s korektorem moc spokojená. Korektor rozjasní oči, má krásnou do růžova barvu, která skryje veškeré nedostatky i kruhy pod oči. :)










Popis:

Magický korektor L´Oréal Paris Lumi Magique hravě skryje kruhy pod očima i drobné nedokonalosti a zároveň rozjasní vaši pleť! Jedinečná textura korektoru má skvělé krycí schopnosti. Korektor Lumi Magique dokonale přilne k pleti a zůstane na svém místě po celý den. Zamaskujte nedokonalosti své pleti s kouzelným korektorem L´Oréal Paris Lumi Magique! (zdroj: notino.cz)

Celkový Dojem

Korektor mě moc zaujal, a jsem velice ráda, že jsem si korektor zakoupila :). Cena je sice trošku větší, ale mé pleťi vyhovuje. (cena se pohybuje kolem 230kč) Myslím si, že tento korektor není můj poslední :). Více informací můžete nalézt zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat