https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 1. března 2017

Delia Cosmetics Hyaluron Fusion-zpevňující sérum na obličej, krk a dekolt, Recenze






Delia Cosmetics Hyaluron Fusion-zpevňující sérum na obličej, krk a dekolt
 
 

 
 
 
Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o kosmetice Delia Cosmetics. Tuto značku jsem vůbec neznala, až jsem jí zahlídla na webu notino.cz. Vždy se snažím najít nové značky, které jsou cenově dobré a může si je více lidí dovolit. :) Značka mně překvapila a těším se až vyzkouším více produktu od této značky.
 
 
 
 
Delia Cosmetics Hyaluron Fusion
 
 
 
 
 
 
 
 
Delia Cosmetics Hyaluron Fusion je sérum, které hydratuje, zpevňuje, a dává pleti mladší vzhled. Sérum má pouze 10ml, což je málo, ale cena je pouze 69kč. Vždy jsem sérum používala, když jsem se chystala do postele. Vždy jsem si pleť vyčistila a až potom použiji sérum. Stačí pouze dvě kapičky, které nanesete na obličej, nebo krk a dekolt. Sérum rychle zaschne, a doopravdy hydratuje pleť. Pleť je krásně zářivá a hladká.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Delia Cosmetics
 
 
 
 
 
 
Rodinná firma Delia Cosmetics, která byla založena v roce 1998 v polském městě Rzgów, se věnuje výrobě a prodeji prvotřídní pánské a dámské kosmetiky. V současné době své zboží exportuje do více než šedesáti zemí světa a může se chlubit miliony spokojených zákazníků. Značka Delia Cosmetics podporuje i řadu charitativních projektů.Produkty značky Delia Cosmetics vznikají v pěti špičkově vybavených laboratořích. Obsahují jen ty nejvybranější suroviny, jsou mimořádně účinné a procházejí přísným dermatologickým i mikrobiologickým testováním. O jejich vysoké kvalitě svědčí i skutečnost, že Delia Cosmetics během své dosavadní existence získala několik desítek prestižních ocenění.Delia Cosmetics si zakládá na tom, že jako jediná polská společnost dodává na trh přípravky pro péči o vlasy, obličejovou a tělovou kosmetiku i make-upy. Z její nabídky si tak vybere opravdu každý. Na vývoji produktů Delia Cosmetics se podílejí experti ze Spojených států, Francie a Německa. Díky tomu má Delia Cosmetics velmi dobrou pověst nejen mezi spotřebiteli, ale také v odborných kruzích.Značka Delia jistě zaujme všechny jedince, kteří touží vypadat krásně a přitažlivě, shánějí hodně muziky za málo peněz a chtějí nepřímo přispět na dobrou věc. (zdroj: notino.cz)
 
 
 
 
 
 
 
 
Celkový Dojem
 
 
 
Sérum na obličej je skvělý produkt, který mi naprosto sedl na pleť. Neměla jsem žádnou alergickou reakci, a ani suchou pleť. Sérum jsem sice nepoužívala každý den, ale vždy mi krásně hydratovalo pleť. Toto sérum můžu doporučit.
Na více informací se můžete kouknout zde.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat