https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 27. února 2017

Yves Saint Laurent Opium 2009 parfémovaná voda pro ženy







Yves Saint Laurent Opium 2009 parfémovaná voda
 

 

 



Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o Yves Saint Laurent Opium. Tento parfém jsem dostala jako dárek. Upřímně jsem nečekala nic od parfému, protože jsem si myslela, že to bude obyčejný parfém na, kterém nic není zajímavého. Možná, že je někdy lepší, když o něčem nebo o někom nic neočekáváme :D. Doufám, že se Vám bude recenze líbit.




Yves Saint Laurent Opium


 
 
 
 
Yves Saint Laurent parfém patří k dražším parfému, jeho cena se pohybuje kolem 1500kč. Ale značka sama od sebe YSL je skvělá, originální, a hlavně nezklame. Tento parfém je tak jiný, že jsem takovýto parfém ještě neměla. Jak vidíte už z popisu, Opium je zaschlá šťáva získaná z nezralých makovic. Je to velice silná vůně, která dlouho vydrží. Až mě překvapila ta vůně. Každopádně stačí opravdu malé množství parfému, protože vůně je doopravdy silná, a možná, že až Vám z toho začne bolet hlava. Pozitivní je, že si Vás budou lidi pamatovat, kvůli té silné a originální vůni. :)
 

Složení:

Hlava

konvalinka, bergamot, mandarinka

Srdce
 
jasmín, myrha, karafiát
 
Základ
 
pačuli, opoponax, vanilka, jantar




 
 
 
 
Yves Saint Laurent se na trhu objevil v roce 1961, kdy zakladatel značky Yves Henri Donat Mathieu Saint Laurent vytvořil svou první kolekci s názvem Yves Saint Laurent. Svůj profesní život začal v domě Dior, kde se Yves Saint Laurent ujal po tragické smrti Diora vedení podniku Christiana Diora. Yves Saint Laurent se tak ve svých 25 letech stal nejmladším šéfem salonu haute couture a rozhodně se od té doby nemazal se zažitými módními konvencemi. Mezitím tento Francouz s alžírskými kořeny několikrát doslova překopal dějiny a trendy módy. I kosmetika a parfémy Yves Saint Laurent patří mezi nejklasičtější značky luxusního lifestylu - mezi jinými díky produktům jako Yves Saint Laurent Jazz nebo Yves Saint Laurent Opium, parfém vysoce kontroverzní pro svou vůni i název. (zdroj: notino.cz)







Celkový Dojem


Parfém je jiný než jiné parfémy. Je originální. Vážně mě překvapil, vůně je elegantní, a velmi jedinečná. Vůně dlouho vydrží a určitě si jí ostatní všimnou. Za mě 1-, mínus protože tato vůně není pro každého. Určitě je to perfektní dárek pro Vaší mamku nebo někoho, kdo má rád orientální vůně. :) Více informací najdete zde.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat