https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 8. února 2017

W7 Cosmetics Hollywood bronzer se zrcátkem, Recenze






W7 Cosmetics Hollywood bronzer se zrcátkem







Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o kosmetice W7 Cosmetics. Tuto kosmetiku jsem vůbec neznala a viděla jsem jí poprvé na notino.cz. Nejdříve mě zaujalo cenová dostupnost, která je výborná. Potom mně zaujalo, krásné zbarvení bronzru a jiných tvářenek. Tento bronzer se mi líbil nejvíce, krásné letní hnědá barva+spíše highliter. Doufám, že se Vám recenze bude líbit :).



W7 Cosmetics Hollywood bronzer






Bronzer od značky W7 je cenově dostupný, což určitě je dobré pro nás pro všechny :). Cena se pohybuje kolem 160kč. Máte 2v1 :), Bronzer+Highligter. Odstín Bronzru se mi moc líbí, krásná světle hnědá barva, která dodá pleťi krásnou barvu. Možná pro někoho Bronzer nebude až tak moc  pigmentovaný, protože má slabší barvu, ale zase odstín vypadá naturalní. Highligter je vynikající, pokud nanesete více bronzru tak pomoci Highligter si můžete vybudovat krásnou barvu, která je ideální pro Vás. Občas používám tento odstín pod oči, abych měla více rojasněné oči. 











W7 Cosmetics

Buďte kreativní s dekorativní kosmetikou W7 Cosmetics! Nyní již nemusíte dělat žádné kompromisy. Být sama sebou totiž nikdy nebylo snazší! Dekorativní kosmetika W7 Cosmetics vám přináší vše, co potřebujete k tomu, abyste se cítila skvěle, přitažlivě a hlavně sama sebou! Ať již si přejete extravagantní vzhled anebo máte chuť pouze na decentní nalíčení, s kosmetikou W7 Cosmetics velice snadno vykouzlíte vzhled, který si přejete!Londýnská značka W7 Cosmetics byla založena v roce 2002 s cílem přinášet ženám kvalitní a zároveň cenově dostupnou kosmetiku. Sortiment značky W7 Cosmetics zahrnuje palety očních stínů, kosmetické štětce, laky na nehty, rtěnky, lesky, řasenky a další. Kosmetika W7 Cosmetics není testovaná na zvířatech. Vystupte z davu a ukažte svůj styl s dekorativní kosmetikou W7 Cosmetics!






Celkový Dojem


Bronzer patří mezi mé oblíbené produkty. Doopravdy mně značka prekvapila. Značka má výborné cenové produkty. Moc se těším až si koupím další produkty. Možná by mohl být hezčí obal bronzru, ale jinak pro mě za 1 :Na více informací se můžete kouknout zde.




Žádné komentáře:

Okomentovat