https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 6. února 2017

Bourjois Healthy Mix krycí korektor, Recenze



Bourjois Healthy Mix Korektor 


 

 
Ahoj, mám tady pro Vás novou recenzi o Bourjouis Korektor. Korektor jsem si zakoupila už před delší dobou a byla jsem zvědavá, jaký nakonec bude. Korektor patří mezi levnější korektory, což je dobré:). 
 

 
Bourjois Healthy Mix

 



Bourjois korektor skryje drobné nedokonalosti pleti a koriguje tmavé kruhy pod očima. Korektor má 3 odstíny: 51 Light Radiance, 52 Medium Radiance, a 53 Dark Radiance. Já jsem si zakoupila Medium, přijde mi, že patří spíše mezi Light/Medium. Korektor má pouze 10ml, což je trošku méně. Některé produkty od Bourjois patří do Bio, což je také fajn. Už jsem měla i korektor, který byl bio od Bourjois.

Korektor je hezky svěží, a já osobně necítím žádný extrakt z maliny nebo z melounu. Určitě je pravda, že není suchý, a na pleti vypadá hezky a svěže. Bohužel budete muset potřebovat větší množství, což je škoda.




Složení:

1) extrakt z meruňky - rozjasňuje pleť
2) extrakt z maliny – aktivuje mikrocirkulaci pleti
3) extrakt z melounu – hydratuje a osvěžuje


Popis:

Inovující korektor Bourjois Healthy Mix dokonale skryje drobné nedokonalosti pleti a koriguje tmavé kruhy pod očima. Jemná a nemastná textura zajistí přirozený vzhled. Přípravek je obohacený o ovocné výtažky, které aktivují mikrocirkulaci pleti, čímž ji dodávají jas a hydrataci. Příjemné aroma maliny, meruňky a melounu ve vás vzbudí pocit svěžesti. Korektor Healthy Mix neucpává póry. Dermatologicky testováno.



Celkový Dojem
Korektor je dobrý. Cenově výborný, i dobrý výběr odstínu :). Korektor má plusy i mínusy, a je škoda, že budete potřebovat větší množství produktu, ale na druhou stranu korektor není zrovna nejdražší. :) Buď Vám bude vyhovovat nebo ne, myslím si, že tam není něco mezi :). Na více informací se můžete kouknout zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat