https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

úterý 31. ledna 2017

Maybelline Volum´ Express The Colossal Spider Effect řasenka pro objem, délku a oddělení řas, Recenze







Maybelline Volum´ Express The Colossal Spider Effect řasenka pro objem, délku a oddělení řas










Ahoj, mám tu pro Vás novou řasenku The Colossal Spider Effect. Tuto řasenku jsem opět viděla u bloggerek a musela jsem si ji koupit :). Jsem moc ráda, že jsem jí našla v ČR, a nemusela jsem jí kupovat v zahraničí nebo platit zbytečně za poštovné. 








Maybelline Volum´ Express The Colossal Spider Effect

 




Než jsem řasenku vyzkoušela, představovala jsem si asi, jaká řasenka bude. Jak můžeme přečíst z řasenky "Spider Effect", tak si představíme dlouhé řasy, které jsou oddělené. Nejzajímavější z cele řasenky je obal, a kartáček řasenky. Obal řasenky mi připomíná Halloween :). 

Teď ke kartáčku, kartáček je jiný než jámě všichni zvyklí. Je ohebný, a zatočený kartáček skvěle kopíruje tvar oka, takže s ním nemusíte natáčet ani hýbat, abyste dosáhly do koutku oka na ty nejkratší 
řasy. 






Řasenku používám před nanesení korektorů, protože se bojím aby se mi řasy ne otiskly, což nesnáším :(. S řasenkou musíte opatrně, protože lepí ale krásné zvýrazní oči a řasy. Určitě sama zjistíte, že stačí malé množství řasenk. 







Maybelline 

Historie značky Maybelline sahá do roku 1915, kdy si mladá Američanka jménem Mabel Williams namíchala originální přípravek pro zvýraznění očí. Jejího bratra Thomase to natolik nadchlo, že založil společnost Maybell Laboratories a začal se věnovat prodeji řasenek. Netrvalo dlouho a ženy po celých Spojených státech poptávaly Maybelline. Ve druhé polovině devadesátých let se Maybelline stala součástí kosmetického gigantu L'Oréal Group. Její cíl nicméně zůstal pořád stejný - nabízet zákazníkům prvotřídní a zároveň cenově dostupnou dekorativní kosmetiku.V současnosti se Maybelline může pyšnit tím, že spolupracuje s předními módními návrháři na vytváření trendů v oblasti krásy. Nespí však na vavřínech a neustále se snaží své produkty inovovat. Oční stíny, laky na nehty, lesky na rty a další produkty značky Maybelline se snadno aplikují a mají dlouhotrvající účinek. Jsou efektní a v neposlední řadě bezpečné. Díky těmto vlastnostem si získaly obrovskou oblibu mezi profesionálními vizážisty.Kosmetika Maybelline je synonymem dokonalého nalíčení. O jejích mimořádných kvalitách svědčí i skutečnost, že ji používá celá řada slavných osobností - například Miranda Kerr, Gigi Hadid nebo Adriana Lima. 



Celkový Dojem


Řasenka je můj favourite. Viděla jsem recenze, kde mnoho holek nebylo spokojených s řasenku. Na druhou stranu je chápu, a to kvůli tomu, že řasenka doopravdy lepí řasy. Stačí malé množství řasenky.  Řasenka má krásnou černou tmavou barvu, a nevypadá šedivé, jak jiné řasenky :). Já si myslím, že tato řasenka je přesně ta, která někomu vyhovuje a někomu zase až moc. Řasenka se pohybuje kolem 189kč, což je dobrá cena. Více informaci najdete zde.




Žádné komentáře:

Okomentovat