https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

středa 18. ledna 2017

Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place dlouhotrvající korektor SPF 10, Recenze

 
 
 
 
 
 
Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place dlouhotrvající korektor
 
 
 
 
 
 
 
Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o Estée Lauder Double Wear Korektor. Tento korektor jsem si už chtěla koupit delší dobu, ale vždy jsem se bála, že budu zklamaná z korektoru. Jelikož korektor nepatří zrovna k nejlevnějším produktům, cena se pohybuje kolem 600-800kč. Viděla jsem pár recenzí, ale každá recenze je jiná, tak jsem si řekla, že si musím korektor koupit, a napsat recenzi pro Vás. :)
 
 
 
 
Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place
 
 
 
 
 
 
Začneme tedy od designu. Obal je hezký, elegantní, jako všechny produkty od Estée Lauder. :) Musím uznat, že veškerý makeup od Estée Lauder je elegantní a jde vidět, že jim záleželo na tom, aby produkt nejen byl dobrý, ale také dobře vypadal. Korektor má 7ml, což je stejné, jak u jiných korektorů. Korektor Estée Lauder je pro smíšenou plet. Já jsem si koupila 02, Light/Medium. Dohromady jsou 3 odstíny korektorů. Tento odstín mi moc vyhovuje, protože má v sobě i trošku do růžové odstín.
  
 
 
 
 Korektor si dávám až po denním krému, který nechám chvíli na pleti a až tak po 5-10 minutách si nanesu na pleť korektor. Já nenosím make-up, pouze korektor kvůli kruhům pod oči, i když hodně spinkám, ale stejnak mám stále kruhy pod oči. Nejspíše kvůli pigmentu nebo nevím. :(
 
 
 
 
 
 
 

Popis:

Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place dlouhotrvajicí korektor s SPF 10 poskytuje perfektní krytí po celých 12 hodin! Příjemná konzistence nevysušuje a umožňuje souvislé krytí pupínků, stop po akné či pigmentových skvrn.  Lehká textura zanechává pleť jemnou a zářivou. Přirozené odstíny splynou s pletí a vytvoří přirozený vzhled bez nedokonalostí. Korektor není na bázi oleje a odolá vodě, potu i vlhkosti. 
Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place dlouhotrvajicí korektor SPF 10 je dermatologicky a oftalmologicky testován. Bez parfemace. (zdroj: notino.cz)






Celkový Dojem:

Jsem moc ráda, že jsem konečně korektor vyzkoušela, vůbec nelituji peněz. Korektor mi vyhovuje a určitě si koupím další. Má skvělé krytí, a vydrží :). Na druhou stranu nehledejte v tom něco více. Není dokonalý, ale mě mezi tím stačí :). Stačí malé množství nanést pod oči nebo na jiné nedokonalosti. Jedné mínus je cena :( Ale na druhou stranu zase Vám vydrží delší dobu :). Více informací naleznete Zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat