https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

úterý 24. ledna 2017

Maybelline Volum´ Express The Falsies řasenka pro objem a zahuštění řas, Recenze






Maybelline Volum´ Express The Falsies





 
 
 
 
Ahoj, mám tu pro Vás novou řasenku Maybelline Volum´ Express The Falsies. Jak už jste si všimili, koupila jsem si asi všechny druhy řasenek od Maybelline :D. Pořád se snažím najít tu pravou řasenku :). Byla jsem moc zvědavá na tuto řasenku, která je jiná, než ostatní řasenky :). Jak barva, tak i kartáček od řasenky je jiný, než typické řasenky od Maybelline. Doufám, že Vám má recenze pomůže aspoň trošku s výběrem. :)
 
 
 
 
 
Maybelline Volum´ Express The Falsies
 



 



Řasenka The Maybelline Volum´ Express The Falsies nepatří mezi novější řasenky, ale také nepatří mezi ty nejstarší. :) Po pravdě jsem moc neviděla reklamy na tuhle řasenku, ale moc mě překvapilo, když jsem jí viděla v obchodě. Byla jsem moc zvědavá, jaká bude a jaký kartáček vlastně bude mít. Jelikož v obchodě skoro vždy není žádný tester, tak doufám, že Vám pomůžou mé fotografie.
Obal řasenky je pěkný, určitě výrazný. Určitě řasenku nepřehlídnete. :) Kartáček mě zaujal nejvíce z celé řasenky. Je velmi ohebný, a dobře se používá. Jelikož je kartáček ohebný, tak oddělí každou řasu, a dává více objemu. Musíte si více pohrát s kartáčkem, protože potom bude vidět více výsledku, jak dlouhé řasy tak větší objem řas.
Osobně mě řasenka vyhovuje. Moc mě překvapila, krásně dává řasám objem.




Popis:

Dopřejte si vzhled umělých řas! Maybelline Volum´ Express The Falsies řasenka pro objem a zahuštění řas vytváří plný, glazur vzhled. Unikátní řasenka dodá řasám objem a zvýrazní jejich viditelnost až o 300%. Složení řasenky je obohaceno o speciální Pro-Keratin formuli, která řasám napomáhá dosáhnout maximálního objemu. Výjimečný Spoon brush kartáček precizně oddělí a obalí každou řasu – včetně drobných řas v koutcích oka. Výsledkem je bohatý objem a dokonale upravené řasy.
Maybelline Volum´ Express The Falsies řasenka pro objem a zahuštění řas neslepuje a nezanechává žmolky. Je oftalmologicky testovaná a vhodná i pro nositelky kontaktních čoček. (zdroj: notino.cz)



 



Celkový Dojem

Maybelline řasenka je velmi dobrá. Používám jí více. jak měsíc a stále není suchá, jak jiné řasenky od Maybelline. Dává výborný objem řasám, a plus má krásnou černou barvu. Řasenka není tak drahá, pouze 165kč.Na více informací se můžete podívat zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat