https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pondělí 13. února 2017

Batiste Hint of Colour suchý šampon pro hnědé a tmavé odstíny vlasů








Batiste Hint of Colour suchý šampon pro hnědé a tmavé odstíny vlasů
 
 



 
 
 
 
Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o Batiste Dry Shampoo. Jelikož suchý šampon je můj must have, zkoušela jsem všechny možné značky a nakonec jsem se dostala až k této značce Batiste. Tento suchý šampon je v ČR už delší dobu a nechápu, jak jsem se k němu mohla dostat až teď. Jsem moc ráda, že jsem ho konečně mohla zkusit, a doufám, že se bude líbit i Vám. :)
 
 
 
 
 
 
Batiste Hint of Colour suchý šampon
 
 
 
 
 
 
 
 
 Batiste Suchý Šampon patří k dražším šamponům. Jeho cena se pohybuje kolem 130-150kč. Občas jsou i slevy na tento šampon a stojí kolem 100kč :). Značka Batiste má mnoho druhů suchých šamponů, nejenom na hnědé vlasy, ale i na blonďaté, nebo na objem. Jelikož jsem hnědovláska, tak jsem si zakoupila suchý šampon hnědý. Měli tam mnoho jiných druhů, které mě překvapily, a určitě si je musím zkusit. Jeden z nich byl u s příchutí, což musím vyzkoušet.
 
Suchý Šampon používám, když a) jsem lenivá si umýt hlavu, b) potřebuji objem c) když si umyji hlavu špatným šamponem a mám ihned mastné vlasy :(. Jelikož není dobré si umývat každý den hlavu, tento suchý šampon patří k mým must-have. Stačí malé množství nastříkat na kořínky vlasů, hlavně opatrně, protože pokud si nastříkáte suchý šampon na pleť bude trošku hnědá. Suchý Šampon trošku více barví, což je menší mínus, ale zase taková škoda to není :).
 
 
 

Popis:

Hint of Colour je unikátní suchý šampon pro hnědé a tmavé odstíny vlasů. Patří do řady vlasových produktů pro použití mezi mytím od značky Batiste, po více než 40 let pomáhající ženám ke krásným vlasům. Když potřebujete své vlasy upravit rychle a dodat intenzitu jejich barvě i bez použití vody, Batiste Hint of Colour je vaše řešení. Suchý šampon Batiste Hint of Colour je dokonalou volbou pro dámy s hnědými a tmavými vlasy, které potřebují bleskově oživit krásu svých kadeří a zakrýt odrosty či šediny. Šampon Hint of Colour pro hnědé a tmavé odstíny vlasů navrátí barvě vašich kadeří intenzitu a pomáhá sjednotit barevné rozdíly. Šampon Batiste Hint of Colour okamžitě absorbuje mastnotu, nádherně vlasy nadýchá a provoní. Komfortní pocit čistoty vás bude provázet po dlouhé hodiny. Vlasy jsou po použití plné energie a lesku bez zanechání bílých stop. Dodejte svým kadeřím intenzitu a oživte jejich barvu během chvilky s unikátním suchým šamponem Batiste Hint of Colour. (zdroj: notino.cz)

 
 
 
 
 
Celkový Dojem
 
 
Suchý šampon je můj oblíbený, doopravdy. Už je to moje 3 balení a určitě né poslední. Batiste má jedno mínus, a to je, když si umýváte hlavu, tak vidíte hnědou barvu, jako kdyby jste si barvila vlasy. Ale jinak je perfektní, a těším se na vyzkoušení dalších druhů.  
Na více informací se můžete podívat zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat