https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

pátek 17. března 2017

Burberry Body parfémovaná voda pro ženy, Recenze








Burberry Body parfémovaná voda pro ženy









Ahoj, mám tu pro Vás novou recenzi o Burberry Body Parfému. Parfém jsem si zakoupila na webu notino.cz. Po dlouhém uvažování a zkoušení a zda si mám parfém koupit :D. Ale udělala jsem správnou věc. Značka Burberry patří mezi jedny z nejlepších značek. Nejen, že značka má oblečení, i parfémy, ale také i kosmetiku. :) Dekorativní kosmetiku jsem ještě nevyzkoušela, ale doufám, že jednou něco vyzkouším :). Doufám, že se Vám recenze bude líbit. :) 





Burberry Body







 Burberry Body parfém patří ke kvalitním vůňím, které patří k dražším parfémum. Burberry značka nabízí kvalitní produkty, které dlouho vydrží a ještě mě nezklamaly. :) 
Burberry Body znám už delší dobu, hlavně z reklam. A poslední dobou hlavně kvůli Kate Moss, která je už delší dobu tváří značky, hlavně na parfémy. Tento parfém je cenově tak v mezi, někde stojí přes 3 000kč a někde seženete parfém za 1 500 kč. Tento parfém, který jsem si zakoupila má 85ml, což je dobré. Mám raději větší parfémy, i když třeba nevydrží vždy vyjdou cenově lépe než jenom 50ml :). 



Hlava: broskev, absinth, frézie

Srdce: santalové dřevo, kosatec, růže

Základ: pižmo, vanilka, jantar, kašmírové dřevo







Vzhled parfému je krásný, jemný a elegantní. Vypadá i velice luxusně, a i jako dekorace na stole je skvělá. Teď k vůni, vůně není specifická, je jemná, a není agresivní, což je dobré. Asi nejvíce z vůně cítím vanilku a broskev, ale není to silná vůně. Velice příjemná vůně, i dlouho vzdrží, tato vůně mi přijde perfektní na jaro. Skvělá vůně, kterou určitě koupím někomu blízkému.



Popis:

Britský luxusní módní dům Burberry, pro který je charakteristický tartanový vzorek, přišel v roce 2011 na trh s dlouho očekávanou novinkou Burberry Body. Parfémovanou vodu Burberry Body vytvořil mistr parfémů Michel Almairac. Vůně je inspirována elegancí a časem prověřenou kvalitou značky Burberry, kterou má v oblibě i anglická královská rodina.
Na kůži nejprve ucítíte svěží tóny zeleného absintu, lahodnou broskvi a něžnou frézii. Poté srdce vůně rozehrají akordy jemné růže, šlechetného kosatce a hřejivého santalového dřeva. Závěr této jedinečné skladby završí hravá krémová vanilka, smyslná ambra, jedinečné pižmo a hebký kašmír.
Burbery Body je elegantní a nadčasová vůně, určená pro náročné a sebevědomé ženy. Hodí se jak pro denní, tak večerní nošení. (zdroj: notino.cz)










Celkový Dojem



Jsem moc spokojená s parfémem. Burberry Body je klasická vůně, která není až tak silná a hodí se k více lidem. Nemá specifickou vůni, ale já s parfému cítím květinovou vůni, velmi příjemnou. Vůně také vydrží delší dobu, a cítíte jí během dne. Více informací najdete
zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat