https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

sobota 4. března 2017

Vichy Dermablend transparentní fixační pudr







Vichy Dermablend transparentní fixační pudr







Ahoj , mám tu pro Vás novou recenzi o Vichy Dermablend transparentní fixační pudr. O této novince jsem se dozvěděla z webu notino.cz. Byla jsem překvapená a musela jsem si pudr ihned zakoupit. Tento pudr se dá zakoupit i v lékarnách, a v ČR je velice dostupný. 





Vichy Dermablend pudr 








Transparentní fixační pudr je novinka od Vichy. Jedná se o první transparentní fixační pudr od Vichz, mají i jiné pudry, ale zatím jediný transparentní. Vichy pudr má 28g, což není málo a určitě Vám vydrží delší dobu. Pudr má pouze jeden druh, což je tento. Možná je to trošku škoda, že není více druhů pudru, možná více do světlé růžové nebo do světlé žluté, jak u korektoru. 
Cena se pohybuje kolem 499kč, což chápu není zrovna nejmíň, ale pudr nespotřebujete ihned. Já mám největší problém s pudry, že se mi po nich dělá hrozně moc vrásek, které ani nemám :/. A potom mám suší pleť, i když používám hzdratační krém. 







Tento pudr používám po nanesení korektoru, snažím se ihned po nanesení. Kvůli tomu, že se Vám korektor nanese do vrásek. Pudr nanesu pomocí štětcem, bohužel né beauty blender, protože pomocí štětcem mi to více vyhovuje. Používám opravdu malé množství. Můžete se mrknout na fotky.






Musím uznat, že tento pudr mi až tak moc nezalezává do vrásek a za to jsem moc ráda. Používám ho už asi 2 týdny, a nemůžu si stěžovat. 




Popis:


Unikátní fixační pudr Vichy Dermablend je speciálně vytvořený pro pleť s nepravidelnou barvou, trpící kruhy pod očima a lokálním zarudnutím. Fixační pudr Dermablend dokonale překrývá nedokonalosti pleti a sjednocuje její barevný odstín.  Speciální mikronizovaný prášek posilňuje držení korekčního make-upu až na 16 hodin.
Výsledkem je přirozeně matný vzhled pleti. Pudr Vichy Dermablend má voděodolné složení, je hypoalergenní, neparfémovaný a nekomedogenní. Je dermatologicky testovaný na citlivé pleti. Zafixujte svůj make-up po celý den s jedinečným fixačním pudrem Vichy Dermablend! (zdroj: notino.cz)





Celkový Dojem

Transparentní pudr od Vichy mě moc překvapil a nadchl. Určitě bude patřit do mé ranní rutiny, protože jsem mě vážně překvapil, jak je lehký na pleti, nenechává pleť až tak suchou, jak jiné pudry. Jsem moc ráda, že mě opět Vichy nezklamala, a můžu tento produkt doporučit. :)
Více informací o pudru, můžete nalézt zde.










Žádné komentáře:

Okomentovat