https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

neděle 18. června 2017

MAC Cremesheen Lipstick Creme D' Nude rtěnka, recenze








MAC Cremesheen Lipstick Creme D' Nude Rtěnka









Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Mac Cremesheen Creme D' Nude rtěnce. Mac rtěnky jsou mé oblíbené a už jsem jich pár měla. Je pravda, že zrovna nepatří k levnějším rtěnkám, ale i tak jsou úžasné. Už jsem Vám napsala i recenzi o Myth rtěnce.






MAC Cremesheen Lipstick Creme D' Nude









Značka Mac, má krásné elegantní balení, s kterým nic neskazí. Rtěnky jsou krásné matné, a všechny mají stejné balení. Rtěnka je krásně krémová, a hydratující, narozdíl od rtěnky Myth, která občas rty sušší. Creme D' Nude mi připadá trošku jako lesk na rty, když jenom malinko přejedete s rtěnkou přes rty, tak je to velice slabí odstín béžové. 








Rtěnka je velice elegatní i odstín bude slušet většině lidí, protože mi připadá, že stím to odstínem doopravdy nic neskazíte. Rtěnka se hodí k všelijakému líčení, ale spíše ke kouřovým očím, ke kterým rtěnka krásně zlehčí makeup. Mě osobně rtěnka moc vyhovuje, hlavně kvůli tomu, že mi hydratuje rty a krásně zvýrázní.








Celkový Dojem







Mac Rtěnka Cremesheen Lipstick Creme D' Nude je má nejoblíbenější. Je lepší než Myth odstín. Creme D' Nude je lehká rtěnka, která zvýrazní rty a hlavně je hydratuje. Mají ji i na notino.cz, kde je pouze za 565kč. Více informací naleznete zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat