https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

neděle 11. června 2017

Miss Dior Absolutely Blooming parfémovaná voda pro ženy, Recenze










Miss Dior Absolutely Blooming parfémovaná voda pro ženy









Ahoj, mám pro Vás novou recenzi o Miss Dior Absolutely Blooming parfémované vodě. Tuto vůni jsem dostala jako dárek k narozeninám. Je to asi má první vůně od Dior, a jsem moc ráda, že jsem jí dostala a vyzkoušela. Miss Dior je velice ženská vůně, která je květinová a sladší. Doufám, že se Vám recenze bude líbit a snad Vám pomůžu s výběrem. 



Miss Dior Absolutely Blooming







Absolutely Blooming je krasná květinová vůně, která osilní všechny. Vůně je silnější, tak stačí malé množství nastříkání na krk nebo na oblečení. Já jsem dostala vůni, která má 50ml, a cena se pohybuje kolem 1999kč. Určitě ceny jsou různé v jiných obchodech. 
Vzhled parfému je krásný a elegatní. Průhledná bíla se světle růžovou vůní je nádherná. Dior značka patří k dražším značkám, které jsou velice populární. Bohužel ceny jsou vyšší, ale i tak si myslím, že mají jedny z nejkvalitnějších věcí. 



  Ucítíte vůni šťavnatých malin a granátového jablka, které jsou okořeněny o dotek růžového pepře. Opojná vůně růží a růží z Grasse je doplněna jemnými povoňkami, které kompozici dodávají hravost. 
Hlava: černý rybíz, malina, růžový pepř, granátové jablko
Srdce: růže, pivoňka
Základ: bílé pižmo




Celkový Dojem



Vůně je naprosto nádherná, romantická, a velice jedinečná. Jediné mínus je opět cena, nevím jestli si každý dovolí vůni, cena se pohybuje kolem 2499kč za 100ml. Můžu, ale říct, že doopravdy vůně vydrží, a stačí malé množství. Na více informací se můžete podívat zde

Žádné komentáře:

Okomentovat