https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

čtvrtek 22. června 2017

Makeup Revolution Golden Sugar 2 Rose Gold paleta tvářenek se zrcátkem, Recenze






Makeup Revolution Golden Sugar 2 Rose Gold 







Ahoj, mám tady pro Vás novou recenzi o paletě od Makeup Revolution Golden Sugar. Paletu jsem objevila v obchodě, kde jsem hledala nějaké nové paletky, kde bude všechno jako bronzer, highlighter, a tvářenka. 
 Zkoušela jsem Vám vyfotit a ukázat jak jsou tvářenky pigmentu and. Snad Vám recenze pomůže s výběrem. :)


Makeup Revolution Golden Sugar 







Balení od paletky, je krásné a elegantní. Zbytečně tam nejsou žádné značky nebo milion popisků. Paletka obsahuje 8 tvářenek (highlighter, bronzer). Každá z nich má jiný pigment a jinak vypadá na sluníčku nebo v jiném světle. Nejvíce se mi líbí z cele kolekce highlighter. Jsou krásné a velice pigmentované. Krásně Vás rozzáří a nejvíce je využijete v létě. 












Barvy jsou velice pigmentované, a ani moc po nich nepráší. Zjistila jsem, že tvářenky se nejlépe nanáší prstem než štětcem. Lépe vidíte barvy a více vyniknou na tváři. 


 



Celkový Dojem






Dojem je skvělý, paletka je krásná a elegantní. Každý si z ní vybere favorita. Cena se pohybuje kolem 299kč, což je za 8 tvářenek dobré. Pro více informací se můžete podívat zde

Žádné komentáře:

Okomentovat