https://www.facebook.com/pages/Fashion-Obsession/481170435300249?ref=settings

úterý 27. června 2017

SORAYA Beauty Bronze samoopalovací krém na obličej pro světlou pleť, Recenze







Soraya Beauty Bronze samoopalovací krém na obličej pro světlou pleť






Ahoj, mám pro Vás novou letní recenzi o Soraya Beauty samoopalovacím krému. Tento krém jsem si zakoupila. na stránce notino.cz. Nejvíce mně zaujala cena a také, že vůbec tuto značku neznám. Jelikož se občas opálím špatně na některých místech, tak občas používám samoopalovací krém. Snad Vám pomohu s výběrem. :)


Soraya Beauty Bronze




Soraya krém patří mezi krémy, které jsou cenově dostupné, a může si jej koupit každý. Soraya Beauty Bronze samoopalovací krém na obličej pro světlou pleť vám dodá přirozenou opálenou barvu bez efektu masky. Samoopalovací krém Beauty Bronze má jemnou texturu, takže se snadno roztírá a vstřebává. Samoopalovací krém používám i na jiné místa než jenom na obličej. Můžete tento krémpoužít i na ruce nebo jinou část těla. Tento krém je pouze pro světlou pleť, ale mají i tmavější odstín. 
Cena krému se pohybuje kolem 79kč.





Krém se skoro ihned vstřebá což je užásné. Stačí krém akorát roztřít, ale výsledky ihned neuvidíte, až během dne. Stačí když si natřete obličej nebo ruce před spaním, a ráno vidíte výsledky. 
Krém nemá skoro žádnou vůni, trošku cítíte krém během dne, ale jinak vše v pořádku. :)



Celkový Dojem


Samoopalovací krém od značky Soraya je skvělý přípravek na léto. Krém je příjemný, i vůně nejde vůbec cítit, a opalení Vám vydrží pár dnů. Opálení není zrovna až tak silné, ale spíše krásná světle hnědá barva, což mi vyhovuje. Chtěla jsem krém, který bude přírodní a né oranžový, což mi tento krém dal krásnou přírodní barvu. Na více informací se můžete podívat zde

Žádné komentáře:

Okomentovat